Skip to main content

هلال شیعی فارسی؟؟!!

هلال شیعی فارسی؟؟!!
بهمن موحدی(بامدادان)

هلال شیعی فارسی؟؟!!
حقوق بگیران و مزدوران اردوغان و علی اف(پان ترکها، جدایی طلبان آذربایجانی و باندی موسوم به حرکت ملی آذربایجان جنوبی)، بلندپروازیهای رژیم پان اسلامیستی آخوندی را :"هلال شیعی فارسی" ، "ناسیونالیسم فارس" ، و تلاش برای ایجاد " امپراطوری فارسی" و " توسعه طلبی فارسی" جا می زنند و تبلیغات مزخرف و اراجیف خود را در سایت ایران گلوبال در بوق می کنند.
رژیم آخوندی، در گفتار و کردار خود "ضدملی و ضدایرانی" است.
رژیم حاکم بر ایران، یک رژیم دینی، آنهم از نوع شیعه است و ملی گرایی و وطن دوستی را مخالف ارزشهای اسلام می داند. این رژیم با پیگیری سیاست خارجی فراملی، مبتنی بر ارزش های دینی، که ناقض قواعد حاکم بر نظام کنونی جهان است و با زیر پا گذاشتن این قواعد و نادیده گرفتن منافع بازیگران عمده ی آن، نه تنها باعث ورشکستگی اقتصادی و بحرانهای مالی در کشور گردیده بلکه با دشمن تراشی ...

برای کشور؛ امنیت کشور را با خطر جدی مواجه کرده است.
از دید و نظر سران این رژیم، مرزهای رسمی و قراردادی میان کشورها اعتباری ندارد. به عبارتی این رژیم ،مرز جغرافیایی میان کشورمان و کشورهای دیگر منطقه را به رسمیت نمی شناسد. از نظر این آخوندهای پلید، مرزهای واقعی میان کشورها؛ بر اساس جهان اسلام- تمام کشورهای اسلامی، و جهان کفر -کشورهای غیر مسلمان تقسیم و تنظیم شده است.
باری، رژیم ضدایرانی و ضدبشری آخوندی، به آسانی مردم و منافع ملی کشور را فدای منویات شوم و مصلحت سنجی های لجام گسیخته ی دینی خود می کند و به بهانه ی حفظ بیضه ی اسلام، کمر به حذف و نابوی ایران بسته است.
رژیم پان اسلامیست آخوندی، به دنبال ایجاد امپراطوری ولایت فقیه (شیعی) در خاور میانه و در نهایت در پی تشکیل حکومت جهانی اسلام است.
رژیم آخوندی، در راه ایجاد هلال شیعه و تشکیل امپراطوری شیعی اسلامی، حتی حاضر است که ایران و ایرانیان را نابود کند.
در پایان باید به خائنین جدایی طلب آذربایجانی و فاشیستهای پان ترک بگویم که، جوانان انقلابی ایران زمین پس از سرنگونی رژیم آخوندی به سراغ شما نیز خواهند آمد و شما را در کنار آخوندها و پاسداران خواهند فرستاد.
***به امید پیروزی خلق قهرمان ایران***