Skip to main content

به آقای بسیار محترم آتا

به آقای بسیار محترم آتا
بهمن موحدی(بامدادان)

به آقای بسیار محترم آتا زنگانلی، که از ارادتمندان پاسدار نادر قاضی پور می باشند.
اول اینکه اینجانب نماینده مجاهدین در سایت ایران گلوبال نیستم و کوچکترین رابطه ای هم با مجاهدین ندارم.
دوم اینکه این هم قطار شما ،آقای حمدالله سلیمانی فرد ، بلندپروازیهای پان اسلامیستی و فرقه گرائی(شیعه گستری) رژیم آخوندی را "هلال شیعی فارسی" !!! نامید که من پاسخ وارونه نویسی ایشان را در این خصوص دادم؛ شما بی جهت پای مجاهدین را به میان نکشید، من نماینده و سخنگوی آنها نیستم.
آقای زنگانلی، خیزش و خروش همزمان هموطنان شریف ترک ما در زنجان و ارومیه و اردبیل و ابهر و مراغه را در جریان قیام اخیر ایران از یاد نبرید؛ شما همبستگی ملی ایرانیان را نمی توانید ببینید و خود را به ندیدن می زنید و مضحکانه ادعا می کنید که خلق ترک ایران در جریان قیام اخیر ، ساکت بود!

نقش فراموشی ناپذیر خلق غیور آذربایجان و هموطنان شریف ترک در انقلاب مشروطه و انقلاب ضدسلطنتی سال 57 ، بر کسی پوشیده نیست. مردم بزرگی که، ستارخان ها و بهروز دهقانی ها و موسی خیابانی ها را به جامعه ی ایران تقدیم کرده اند، بدون تردید پیشتاز سرنگونی رژیم ضدایرانی و ضدبشری آخوندها هم خواهند بود.
باری، تا رژیم منحوس آخوندی بر سر کار است، هم سرکوب وحشیانه عموم مردم ایران و هم تبعیض سیستماتیک علیه خلق های تحت ستم مضاعف و پیروان ادیان و مذاهب مختلف و هم تفرقه افکنی بین بخشهای مختلف جامعه ی ایران ادامه خواهد یافت؛ تنها راه، سرنگونی تام و تمام رژیم آخوندی با یک همبستگی ملی و میهنی است.
به طور قطع پس از سرنگونی رژیم آخوندی، به خلق های ایران حق خودگردانی (فدرالیسم مدرن ،نه فدرالیسم ارتجاعی ملی که همان خان و خان بازی است) و حق تحصیل به زبان مادری (در کنار زبان فارسی و انگلیسی) اعطا خواهد شد. اما بدا به حال خائنین جدایی طلب و فاشیستهای پان ترک و پان عرب که اگر همچنان در راه وحدت خلق های ایران سنگ اندازی کنند و نفرت قومی را اشاعه دهند، جوانان انقلابی ایران زمین به سراغ آنها نیز خواهند رفت و آنها را در کنار آخوندها و پاسداران خواهند فرستاد.
"اسلحه ی خلق ما به سینه ی خائنان همیشه غرنده باد"
" بر قرار باد جمهوری دمکراتیک مردم ایران"
"سرنگون باد رژیم پلید آخوندی"
☆☆☆ به امید پیروزی خلق قهرمان ایران☆☆☆