Skip to main content

☆درود بر سازمان چریکهای فدائی

☆درود بر سازمان چریکهای فدائی
بهمن موحدی(بامدادان)

☆درود بر سازمان چریکهای فدائی خلق ایران☆
اعدام انقلابی " محمد صادق فاتح یزدی" ، یکی از دشمنان جنایتکار طبقه ی کارگر در دوران رژیم ستمشاهی، از افتخارات جنبش فداییان است.
اکنون که لرزه ی سرنگونی بر ارکان رژیم کثیف آخوندی افتاده است، ما شاهد جدیدترین سیاستهای وزارت اطلاعات آخوندی بر علیه جنبش چپ ایران هستیم که چند روزی است که کلید خورده است و رد و آثارش را در جای جای رسانه های رژیم، علی اللخصوص در تلویزیون ریش و پشم آخوندی می بینیم. مزدوران اپوزیسیون نمای رژیم نیز در راستای این خط جدید وزارت اطلاعات حرکت می کنند که نمونه هایش را می بینیم.
در این کارزار جدید وزارت اطلاعات، ما شاهد تلاش مذبوحانه ای برای سیاه و کدر کردن جنبش چپ ایران هستیم. به طور مثال دستگاههای تبلیغاتی رژیم در این چند روز اینگونه تبلیغ کردند که مشوقین اصلی و تحریک کننده ی آخوند صادق خلخالی برای اعدام امیرعباس هویدا ...

فداییان ، مجاهدین، و حزب توده بودند که در دادستانی انقلاب نفوذ کرده بودند!!!
و یا اینکه چپ ها، بانیان و مسببین اصلی قدرت گرفتن خمینی جلاد در سال 57 بودند!!! اما کیست که نداند رهبری انقلاب ضدسلطنتی 57 را خمینی دزدید و مسئولیت تمامی فجایع و مصیبت های این39 سال ، بر عهده ی خمینی گور به گوری و دیگر سران رژیم آخوندی است. در هر صورت، مسئولیت رهبری انقلاب، با شخص خمینی بود.فاجعه ی جمهوری اسلامی، محصول استبداد رژیم شاه خائن و دوران جنگ سرد و زد وبند خمینی با امپریالیستهای غربی است.
اهدافی که وزارت اطلاعات، در این کارزار جدید، به دنبال آن است :
1- ترساندن مردم از سرنگون کردن رژیم
2- منحرف کردن گفتمان انقلابی و سرنگونی طلبانه ی مردم
3- چپها را با رژیم آخوندی، شریک جرم کردن
4- سفید سازی و مثبت نشان دادن رژیم سلطنتی و شخص رضا پهلوی که هیچ گونه خطری و اراده ای و توانی برای سرنگونی رژیم ندارد.
☆☆☆به امید پیروزی خلق قهرمان ایران☆☆☆