Skip to main content

جنگ عفرين و سركوب اكراد

جنگ عفرين و سركوب اكراد
Anonymous
عنوان مقاله:
حقوق جنگجويان و كشته شدگان ميدان جنگ در قوانين بين المللى

جنگ عفرين و سركوب اكراد تروريستى كه عامل بى خانمانى و نسل كشى( طبق نظر سازمان ملل) شده و ملت هاى غير كورد را ظالمانه از منطقه و محل زندگى خود به زور كشتار و خرابى خانه هايشان بيرون رانده اند، يك چيز است و بى احترامى به جسد يك زن كشته شده در ميدان جنگ و بى حرمتى به اجساد طرفين جنگ، يك چيز ديگر.

در ميادين جنگ طبق قوانين سازمان ملل، هيچ كشور و گروه و دسته اى حق ندارد با أسرا و كشت شدگان طرفين با بى احترامى و خلاف قوانين بين المللى رفتار نمايد.
بايد تحقيق شود و هر كسى كه دست به اين كار ها مى زند، چه كرد و تورك و چه اعضاى ارتش آزاد سوريه، بايد جوابگوى اعمال ضد انسانى و ضد حقوق بشرى در ميادين جنگ باشند. اتفاقا اگر بدرستى تحقيق شود،با روشن شدن حقايق مچ عده اى كه قصد سؤ استفاده از اين موارد را دارند بيش از بيش باز خواهد شد.
ما به عنوان فعالين استقلالچى تورك آزربايجان جنوبى ، هر گونه جنايت ضد بشرى و نسل كشى و اشغال و بى خانمان كردن تمامى ملت هاى منطقه از محل هاى زندگى تاريخى آنها را محكوم مى كنيم . اگر انصاف به خرج بدهيم ، در طول تاريخ يكصد ساله اخير، اين ملت هاى تورك ما بودند كه توسط ارامنه تروريست و فاشيست و اكراد تروريستى نظير اسماعيل سمتكو ها در اورميه و قره باغ قتل عام شده اند و حتى به كودكان ما نيز نيز رحم نشده است.
كجا بوده و هستند آيت الله بى بى سى ها كه حتى يك خط در مورد اين نسل كشى هاى وحشيانه زحمت نوشتن به خود بدهند.
بى خانمان كردن تورك من ها در كركوك و توز خورماتو و .... در شمال عراق و مناطق تورك من نشين در سوريه را نيز از ياد نبرده ايم كه بارزانى و تروريست هاى عامل پ ك ك در اين جنايت ها دست داشته اند و سازمان ملل در اين مورد گذارش جامعى را پخش كرده است. لذا از آنجائى كه تروريستهاى زياده خواه به قصد تشكيل كوردستان بزرگ خيالى خود با همه جنايات ضد بشرى و نسل كشى، در اين هدف خود شكست فضيحت بارى را تحمل كرده اند. قصد دارند از اينگونه اتفاقات نهايت سؤاستفاده را از افكار عمومى جهانى ببرند. با اينحال ما و ملت رنج ديده تورك آزربايجان جنوبى، كه خود قربانى رژيمهاى نژاد پرست شاه و شيخ و توروريستهاى مهاجر بوده ايم، هر گونه بى حرمتى به انسان و انسانيت را شديدا محكوم مى كنيم...