Skip to main content

کامنت اول نظر یک هموطن بود،

کامنت اول نظر یک هموطن بود،
آتوسا نجف لوی
عنوان مقاله:
به خوانندگان سایت در مورد کامنت یک سلطنت طلب

کامنت اول نظر یک هموطن بود، فحاشی کرد؟ عمل اش قبیح است؟ هر روز همه ی شما اینکار را در این سایت انجام می دهید و کار را تا جایی پیش بردید که آقای توکلی به اجبار بخش صفحه شما را برای تراوشات ذهنی تان اختصاص دادند.
ما ملت ایران همگی مدعی هستیم، این کامنت شما را ناراحت کرد؟ شما چه سلطنت طلب، چه مجاهد و اصلاح طلب وطنی و یا تجزیه طلب ادبیاتی مثل هم دارید و من به عمد این کامنت را گذاشتم تا آینه ای باشد در مقابل خودتان، به همه ی شما برخورد؟
پس اگر مدعی هستید، در این برهه از زمان با یکدیگر متحد شوید و به اصل براندازی نظام فکر کرده، دست از فحاشی برداشته و یک شبه نه کسی را بزرگ کنید و نه دیگری را به زمین بکوبید. بیاموزیم که فقط با اتحاد به پیروزی و براندازی نظام جمهوری اسلامی دست خواهیم یافت هر چند خانم علینژاد قمی یک مهره اصلاح طلب وابسته به خاتمی باشند، ما به سپاه و واجا

بارها اعلام کردیم که به ملت بپیوندید.
آقای رضا پهلوی چندین مرتبه جلوی تریبون رفته و رسما دعوت به اتحاد کردند و ایشان با چهره ای که من دیدم کسی نیستند که بدنبال تفرقه باشند. پس در لباس سلطنت طلب و یا تجزیه طلب ملت را از هم دور نکنیم حتی اگر فردی جاسوس نظام باشد و یا برای نظام کار می کرده ( نسبتی که به آقای گنجی می دهید)
اگر امروز به یک کامنت معترض هستید؛ لطفا به اعمالی که از خودتان نیز سر می زند تفکر کرده و بیش از این به جنگ قومی، ملیتی و حزبی نپردازید و یکبار برای همیشه یاد بگیریم که فقط با اتحاد می توانیم جمهوری اسلامی را به زانو در بیاوریم.
امیدوارم توضیحات به قدر کفایت بوده باشد.
به امید ایران آزاد