Skip to main content

یک نفر بهم امیل زد :"ین کلیپ

یک نفر بهم امیل زد :"ین کلیپ
کیانوش توکلی

یک نفر بهم امیل زد :"ین کلیپ و فیلم "شیرزن ایرانی" علیه مسیح علینژاد را باید در اینحا سانسور و حذف نمود.
این خانم ناشناس در هر 3 کلمه ،یکبار از لغت کثیف علیه زن دیگر ؛یعنی علیه مسیح علی نژاد استفاده میکند.
تمام این فیلم و سخنرانی ، تبلیغی گوبلزی برای سلطنت پهلوی و نظام شاخ اللهی است.
این فیلم ،حسادت و دعوا و پرخاش زنانه یک دخنر ناشناس شاه اللهی علیه یک زن دیگر را با فرهنگی مبتذل نشان میدهد.
این خانم اینقدر راسیست و کوته فکر است که نام "قمی" بودن مسیح علینژاد را ننگ دانسته و در آغاز فیلم دهها بار آنرا روی کلیپ نشان میدهد.
از کجا این زن شاه االهی میداند که زنان معترض درون ایران ، طرفدار سلطنت هستند ؟ و اینجا از زمین و آسمان طلبکار است و زنان ایران را شپشو می نامد ؟
حالا خانم .........هی فریاد میزند که سلطنت طلب نیست و اینگونه فیلمهای مشکوک را اینحا منتقل میکند! ؟

معصومه علی نژاد چه زمانی که ایران بود در هیات یک روزنامه نگار شجاع که فیش حقوقی نمایندگان را افشا کرد و چه زمانی که خارج رفت و مبارزه مدنی ازادی های یواشکی زنان را به راه انداخت که اساس همین کمپین نه به حجاب علنی است هموار پا به پای مردم ایران حرکت کرده است گیرم یک گام جلوتر. حالا که این مبارزه به ثمر نشسته یک باره افراد ناشنسای بعنوان شیرزن معرفی می شوند که تنهاشجاعتشان در نفی معصومه است! بسیاری از کسانی که به خیابانها ریختند و شعار مرگ بر خامنه ای سر دادند چه در سال 88 و چه در دی 96 زیر پوشش اصلاح طلبان بودند چون چاره دیگری نداشتند ولی بمحض بالا گرفتن اعتراضات، هدف نهایی را بر زبان اوردند و خواسته اصلیشان را فریاد کردند .من معصومه را می شناسم شیرزنی که توانست بعنوان یک روزنامه نگار و یک فعال مدنی همواره با شجاعت خواسته های مردم ایران را بیان کند. شاهدش برگه اش در فیسبوک/