Skip to main content

یک مقاله امروز دیدم که تا

یک مقاله امروز دیدم که تا
کیانوش توکلی

یک مقاله امروز دیدم که تا حدودی به کار بررسی کامنت ربط داشت:"سارا در سال ۲۰۱۶ یکی از صدها نفری بود که به عنوان مدیر محتوای فیسبوک از سوی یک آژانس ثالث در کالیفرنیا استخدام شده بود.و ادامه می‌دهد: "گاهی ما حساب کاربری مربوط به آن پست‌ها را هم حذف می‌کردیم. اداره دوست نداشت که بیش از هشت ساعت در روز کار کنیم و ما به طور متوسط حدود ۸۰۰۰ پست را در روز مرور می‌کردیم، یعنی حدود ۱۰۰۰ پست در یک ساعت."

اخبار جعلی
"فکر کنم مچ فیسبوک در قسمت اخبار جعلی گرفته شد. در آغاز انتخابات آمریکا این مساله ظاهرا چندان مورد توجه نبود، حداقل زمانی که من در آنجا کار می‌کردم. واقعا به یاد نمی‌آورم که حتی یکبار اصطلاح 'اخبار جعلی ' را شنیده باشم."

"مطالب خبری زیادی را می‌دیدیم که از سوی کاربران پخش می‌شد و درباره آن شکایت درج می‌شد. اما هرگز به یاد نمی‌آورم که از سوی اداره گفته شده باشد که مطالب خبری را ببینیم و مطمئن شویم که فاکت‌های آن درست است."

"خیلی یکنواخت است و واقعا یاد می‌گیرید که چه چیزی هرزنامه است و چه چیزی نیست. کارت فقط به کلیک کردن زیاد مبدل می‌شود."
پاسخ فیسبوک به حرف‌های سارا:"

در پاسخ یکی از سخنگویان فیسبوک گفت: "ناظران ما نقشی اساسی در بهتر و مصون ساختن فضای فیسبوک بازی می‌کنند."سخنگوی فیسبوک همچنین می‌گوید: "با آن که ما از هوش مصنوعی تا جایی که بتوانیم استفاده می‌کنیم، در حال حاضر بیش از ۷۰۰۰ نفر برای بررسی محتوای فیسبوک کار می‌کنند و مراقبت از سلامت آن‌ها اولویت اصلی ماست."