Skip to main content

پاسخ امید دانا به کلیبی که در

پاسخ امید دانا به کلیبی که در
کیانوش توکلی

پاسخ امید دانا به کلیبی که در باره او ساخته بودم را شنیدم . ایشان با تیتری که انتخاب کرد مثل همیشه سعی کرد از اصل موضوع فرار نماید .در تیتر ادعا می کند که اینجانب از فعالیت امید دانا احساس خطر کرده ام! در حالی که چنین نیست و اینجانب چرا بایستی احساس خطری از سوی ایشان بکنم؟ او همچنین ادعا می کند که سایت ایران گلوبال تجزیه طلب است . در حالی که تجزیه طلب واقعی علی خامنه ای و امید دانا ها هستند که منکر رنگارنگی بافت اتنیکی جامعه ایران هستند و هیج حقی را برای اقلیت دینی و اتینکی در ایران قایل نیستند. امید دانا همواره اتهام تجزیه طلبی و تروریست را برای کلیه مخالفین سیاسی خود از رضا پهلوی تا احزاب اینیکی ایران بکار می برد. در اینجا بایستی گفت این امید داناست که از حکومت تروریستی جمهوری سالامی خامنه ای دفاع می کند

در مورد صحبت های من در باره مقوله جاسوسی و ستون پنجم ایشان درست متوجه گفتار م نشده است . من در این ویدئ گفته ام که جاسوس و ستون پنجمی هویت سیاسی _ فکری خود را پنهان می کنند بعبارت ساده تر دست خود را هر گز رو نمی کنند. در حالی که امید دانا آشکارا و تمام قد از سیاست سپاه قدس خامنه ای و هلال شیعه در خاورمیانه دفاع می نماید .او همچنین از قتل ها ، اعدام ها و ترورهای جمهوری اسلامی علیه مخالفین رژیم دفاع می کند . نه تنها به دمکراسی باور ندارد بلکه آن را مافیای دمکراسی می نامد در حالی که ایشان روزانه از دمکراسی موجود در غرب برای گذران زندگی بهتر و تبلیغ و ترویج اندیشه های خود سود می جوید. پرسیدنی است که چرا امید دانا به غرب پناهنده می شود ؟ و چرا مدام علیه غرب تبلیغ می کند ؟ چرا از مزایای دمکراسی روزانه مثل اکسیژن بهر می برد ؟امید دانا تا انجا پیش می رود که آشکارا اعلام می کند که وظیفه اصلی او مبارزه با مخالفین جمهوری اسلامی است چرا که اپوزیسیون خطر ناک تر از رژیم اسلامی می باشد.
موضوع دیگری که در این ویدئو کوتاه مطرح کرده ام خطاب به طرفداران نظام پادشاهی است که بجای برخورد با طرز فکر اولتر پانیراینستی امید دانا، مباردرت به توهین و برخوردهای سطحی با امید دانا می کنند. در واقع این طرفداران نظام پادشاهی بودند که به امید دانا برای خارج شدن از ایران کمک کردند و پس از خروج هم مدام برایش تبلیغ می کردند و رسانه های زیادی را در اختیار ایشان گذاشته بودند. ولی اکنون بجای برخورد های متین و منطقی به او اتهام جاسوس و همجنسگرا می نامند. جاسوس مشخصات خود را دارد و اینگونه مثل امید دانا دست خود را رونمی کند. براستی مگر همجنسگرایی جرم است؟! آری برخورد های منطقی، متین و حقوقی در برخورد با امید دانا ها بهترین روش مقابله با افکار اوست. هر گونه برخورد غلط ، خود موجب دوام چنین افکاری در بین ایرانیان می شود.