Skip to main content

بغیر از سرنگونی این دیکتاتوری

بغیر از سرنگونی این دیکتاتوری
Anonymous
عنوان مقاله:
پیشنهاد رفراندوم حسن روحانی را سرسری نگیریم!!

بغیر از سرنگونی این دیکتاتوری هیچ راه حل دیگری برای رسیدن به حقوق بشر, دمکراسی و حاکمیت مردمی در ایران متصورنیست. این را تاریخ ننگین جمهوری اسلامی طی چهار دهه سرکوب , جنگ , ترور و صدور بنیادگرایی با واضح ترین اعمال و کلمات به اطلاع مردم ایران و دردمندان و اقشار زیر ضرب جور و ستم ولایت فقیه رسانده است.
طرح چنین مسائلی مبنی بر رفراندوم حکایت وضعیت تیره و تار رژیم آخوندی در پایان حکومت اش را دارد. آب ریختن به این آسیاب به مانند ریختن نمک بر زخم های عمیق مردم و ناشی از سرکوب خونینی است که جامعه تشنه به آزادی تا کنون با دادن هزازان شهید و اسیر و خیل عظیم فقرا و فلاکت زدگان پرداخت کرده اند. یقین بدارید افعی هفت سر ولایت هرگز کبوتر صلح و رفاه و آبادانی و ازادی نخواهد زائید.


مردم ایران دیگر گول اینگونه بازی ها را نمی خورند. شعار « اصلاح طلب , اصولگرا دیگه تمامه ماجرا» بهترین پاسخ به امنیتی ترین رئیس جمهور نظام اسلامی و تمامی باند ها و ابوب جمع دیکتاتوری در خارجه برای حفظ خامنه ای می باشد. ینین توده های بجان آمده و حاکمیت زر و زور با خیل عظیم گزمگان و قداره بندان تا دندان مسلح دریای از خون قرار گرفته است. هم خامنه ای و هم روحانی تمامی فرصت های ممکن را یا سوزاندند و یا عامدانه راه حل های مسالمت آمیز را بسته و سرکوب کردند. یقین بدارید نه رژیم نیازی به روضه خوانی برای رفراندوم دارد و نه دیگر میدانی برای چنین مانورهایی باقی مانده است. مردم ایران به کمتر از سرنگونی و واژگون کردن این رژیم تن نخواهند داد. این را من و یا ما نمی گوئیم , داده های قیام اخیر در کوچه و خیابانها این واقعیت را به ثبت رسانده اند. شعار های «مرگ بر خامنه ای , مرگ بر اصل لایت فقیه , خامنه ای حیا کن , مملکت رو رها کن » بهترین پاسخ به هر فرصت طلب و روباه در دنیای سیاست می باشد.