Skip to main content

خط رفراندوم در تهران توسط یکی

خط رفراندوم در تهران توسط یکی
بهمن موحدی(بامدادان)

خط رفراندوم در تهران توسط یکی از کثیف ترین و جنایتکارترین اصلاح طلبان یعنی " تاج زاده" تدوین شده و به آخوند کدیور و به بنیان گذار سپاه پاسداران ضدخلقی محسن سازگارا و به دوست صمیمی او یعنی محسن مخملباف(کارگردان فیلم کثیف بایکوت) ابلاغ گردیده است.
در حالی که مردم جان به لب رسیده ایران ، شعار مرگ بر جمهوری اسلامی و مرگ بر خامنه ای را سر می دهند، در حالی که توده های میلیونی ملت عزم بر درهم پیچیدن طومار آخوندی کرده اند و در حالی که سردمداران رژیم خود به روز شماری سرنگونی مشغولند، عده ای از اصلاح طلبان برون مرزی در اتحاد با لابی های رژیم، اقدام به نشر بیانیه ای کرده اند و ضمن برشمردن شمه ای از جنایات 40 ساله ی رژیم که عده ای از همین امضاء کنندگان در آن جنایات دخیل و سهیم بوده اند، خواهان رفراندوم تحت نظر سازمان ملل شده اند.
در زمانه ای که رژیم در آستانه ی سقوط قرار گرفته ، طرح مسئله ی انحرافی

رفراندوم ، خود فرجه ای بزرگ و طلایی برای آخوندها، و راهبند و سدمخربی برای جوانان انقلابی و مصممی است که هیچ نقشه ی مسیری به جز سرنگونی را در دستور کار خود ندارند.
بر فرض محال، حتی اگر رفراندومی هم بر گزار شود و بر سر هر صندوق رای، یک نماینده سازمان ملل هم ناظر باشد، باز آخوندها و پاسداران با هزار جور پدر سوخته بازی ،رژیم کثافت شان را پیروز میدان می کنند.
بحث برگزاری رفراندوم، با وجود رژیم آخوندی، بسیار مضحکانه و ابلهانه است
"برقرار باد جمهوری دمکراتیک مردم ایران"
☆☆☆ به امید پیروزی خلق قهرمان ایران☆☆☆
.