Skip to main content

جناب palandouz,

جناب palandouz,
peerooz

جناب palandouz,
حساب بعضی افراد روشن است. که ظاهرا "عضو" "گروهک ها ئی" هستند که معلوم نیست - و یا معلوم است - که در این ۴۰ - ۳۰ سال مخارج زندگی و فعالیت های آنها از کجا تأمین میشده است مگر آنکه مانند "شاهزاده", مرحوم شاه بابا چنان ارثی برای آنها بجا گذارده باشد که بتواند پاسخ گوی این هزینه ها باشد.
منظور اینست که چنین افرادی که در اینجا "انجام وظیفه" و احتمالا کسب در آمدی مینمایند تا تخم نفاق بپراکنند نیز در ته دل قبول دارند که " ایرانی بودن حق ذاتی ترکها است" و زمانی که این گفته با فرمایش شما که "دردوران صفویه وقاجاریه، اکثریت جمعیت ایران تورک بودند" را کنار هم بگذاریم - با حذف زیاده خواهی ها - وجه مشترکی پیدا میشود که همه ما را به هم پیوندمیدهد و همان طور که بارها گفته ام اگر رضا شاه و اتا تورکی نبودند ما مانند قرن ها قبل از قرن گذشته, چنین مسائلی نداشتیم و دو

بار هم بخاطر تند روی مولانا از شما عذر خواهی کردم. بنظر من, در دنیای آشفته و پر معضل کنونی آنقدر گرفتاری وجود دارد که نزاع بین ترک و فارس و غیره و دمیدن بر این آتش و " مشت بر هم زدن" آخرین چیزی ست که ما به آن احتیاج داریم. "ایرانی [هم با] (فارس)" بودن یکی نیست, "آتش بجان شمع فتد کین بنا نهاد", که افتاد.