Skip to main content

اقاى عبدالرحيم پور با سلام

اقاى عبدالرحيم پور با سلام
سعیدرضا
عنوان مقاله:
همکاری و همبستگی ملی حول گذار مسالمت آمیز به دمکراسی

اقاى عبدالرحيم پور با سلام
خوشبختانه رشد روز افزون و پر شور خيزش هاى مردمى در چند ماهه اخير و عبور اشكارا و بى پرواى جوانان، تهى دستان، بيكاران، كارگران، كشاورزان و ساير اقشار به جان امده از حكومت ضد مردمى حاكم بر كشورمان، از شعبده اصلاح طلبى، موجبات بر هم زدن سكون و خواب خرگوشى لااقل بخشى از اپوزيسيون برون مرزى را فراهم اورده است.
هرگاه نيروهاى ازاديخواه، برابرى طلب و تحول گرا بتوانند با عبور از روى سايه خويش، انچه شما سكتاريسم، خودمحورى و هـژمونى طلبى نام نهاده ايد، بر بستر محوريت منافع عاليه مردم ايران و نه منافع سازمانى، حزبى، عقيدتى، سياسى، قومى و ملى، به مبارزه اى همگرا و هم صدا روى اورند و "جبهه اى فراگير ملى" را در مبارزه با غول استبداد مذهبى ايجاد نمايند، قطعا امر گذار از جمهورى جهل و جنايت به حكومتى دمكراتيك و سكولار با حداقل هزينه و خسارت، مهيا تر و محتمل تر خواهد بود.

در غير اين صورت به زودی یا یک جنگ خانمان سوز بر مردم ایران تحمیل میگردد که بعد از آن نه از تاک نشان میماند و نه از تاک‌نشان و یا یک معامله بزرگ رخ میدهد و استبداد و حكومت سرمايه به شكل مذهبى امروزى و يا در زرورق پيچيده شده و در شكلى نوين، هـژمونى نكبت خود را برای سالها بر جامعه و زحمتكشان ايران تحميل خواهد كرد. هر دو حادثه تبعات وحشتناک و جبران ناپذیری برای مردم ایران خواهد داشت.

اينان هراسشان ز يگانگى ماست