Skip to main content

جناب جمال، می دونی شما چرا

جناب جمال، می دونی شما چرا
Anonymous

جناب جمال، می دونی شما چرا عادت داری همیشه رو به جلو فرار کنی و از همه طلبکار باشی؟ دلیلش اینه که آدمی شعاری و بی عمل هستی. اگه آدم در هر موردی، سیاسی یا غیر سیاسی، زیاد حرف بزنه و عمل نکنه، اون موضوع لوث میشه. اگه شما به خانواده هر سال قول بدی که اونا رو برای تعطیلات مثلا به هاوایی میبری و به قولت عمل نکنی، پیش بچه 10 ساله هم بی اعتبار میشی. شما مگه نمی گفتی که این افراد حاضرن خاک بخورن ولی خاک ندن؟ پس این صف ماشینهایی که دارن از عفرین فرار میکنن متعلق به چه کسانی هستن؟ اینم یه نمونه دیگه اش:

https://twitter.com/haskologlu/status/974588123740024832

این هم یه نمونه دیگه از دوستان ی.پ.گ شما که مانع از خروج مردم غیرنظامی از منطقه جنگی میشن تا به کشتن بدنشون و بعد به عنوان خوراک تبلیغاتی ازشون استفاده کنن:

https://twitter.com/metesohtaoglu/status/973983270558937149

شما همیشه این جوری هستی. دلیلش اینه که کسایی که الگوت هستن همین جوری شعاری و گزافه گو هستن. شما نبودی که قبل از عملیات کرکوک شعار میدادی که ملت کرد چنین و چنان خواهد کرد؟ خوب چی شد؟ آب از آب تکون نخورد! عملیات ساعت 11 شب شروع شد و 5-6 عصر کل کرکوک دست دولت مرکزی بود و اتفاقا میشه واسه همچون عملیات بزرگی گفت خون از بینی کسی هم نیومد! بعدش یه شب خوابنما شدی و اومدی اینجا های و هوی راه انداختی که ملت کرد چنان تو گوش قاسم سلیمانی زد و یه شبه بدون شلیک حتی یه گلوله مخمور و بعشیقه و کرکوک رو پس گرفت! آدم میمونه که چی بگه به شما. شما نبودی که اینجا میگفتی ارتش ترکیه 200 متر بیشتر پیشروی نکرده؟ خوب، الان رسیدن به عفرین. فکر کنم فاصله عفرین با مرز بیشتر از 200 متر باشه. آخه با این چاخانا که مبارزه و آزادی خواهی نمیشه. اگه شما میخوای مبارزه کنی، حداقل به اندازه اون ایسلندی که عکسش رو گذاشتم برات کرددوست و وطن پرست باش. اگه نیستی، باور کن فقط داری خودت رو ارضا میکنی و باعث زحمت بقیه میشی.
یه مثال بزنم برات: نوشتی که چرا محکوم نمی کنی. خوب، گیرم که من محکوم کردم. اصلا گیرم که همه این صفحه شما پر از کامنت محکومیت شد. چه فرقی میکنه؟ یه نفر که معلوم نیست کی هست، محکوم کرده یه چیزی رو یا تایید کرده. یعنی شما فکر میکنی که اردوغان یا نیروهای ارتش آزاد، ایران گلوبال میخونن؟ اون هم صفحه شما رو؟ عزیز من، اگه شما میخوای محکوم کنی، فقط و فقط به عنوان یک کرد یک راه داری. اون هم اینکه مثل همون خارجیهای عضو ی.پ.گ یا ارتش آزاد یا همون بسیجیهای قاسم سلیمانی یا اشخاص دیگه، بری در جبهه حضور داشته باشی. این میشه محکوم کردن واقعی. ولی شما که این کاره نیستی!
ولی حالا اگه خیلی دوست داری مواضع من رو بدونی، نه جانم! من گرگ سفید و سیاه و خاکستری نیستم. از اردوغانم خوشم نمیاد. ولی رک و پوست کنده، این عملیات رو کار درستی میدونم. دلیلش هم اینه که آمریکا بی رودربایستی قصد داره اینجا یه دولت مصنوعی و گوش به فرمان درست کنه که اصلا و ابدا ربطی هم به آزادی خواهی یا مبارزه با تروریسم نداره. این عملیات بر ضد زیاده طلبی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی خصوصا آلمان هست هرچند انگیزه های داخلیش مسائل دیگه است.
این از من. اما شما اگه صداقتی داشتی و حالا که این قدر محکوم کردن رو دوست داری، اولا پاکسازی نژادی مردم عرب و ترکمن رو توسط نیروهای ی.پ.گ محکوم میکردی. اگه صداقتی داشتی، افتضاح عملیات رقه رو محکوم میکردی. آنچنان افتضاحی دوستان شما در رقه به بار آوردن که خود رسانه های غربی گفتن این درسدن دوم هست. یعنی بمب افکنهای آمریکایی به معنی واقعی اونجا رو شخم زدن و دوستان زیاده خواه جنابعالی پرچمشون رو روی جنازه های غیر نظامیان کوبیدن و شروع به بژی بژی کردن. دور نیست که این افراد بی اخلاق به لحاظ سیاسی سیلی سوم رو بعد از کرکوک و عفرین در منبج و همون رقه نوش جان بکنن تا حالیشون بشه که کار دنیا بی حساب و کتاب نیست.