Skip to main content

دوستان...همانطور که متوجه

دوستان...همانطور که متوجه
lachin

دوستان...همانطور که متوجه هستیم کاربری در این چندین مدت بر علیه ترک ها کامنت گذاری میکند و از کلمه « مغول » به عنوان یک کلمه " تحقیر آمیز" در خیلی از کامنت هایشان استفاده می کند. البته ما در فرهنگ مالیخولیائی رستاخیزی از این نوع رفتار های بیمار گونه آشنا هستیم. بخاطر اینکه این کار بر را تا اندازهای با دانش و دست آوردهای « مغولی » که برای بشریّت به ارمغان آورده است آشنا سازیم به چند نقطه اشاره بکنیم.
1- مسافران هوائی که از یک شهر به شهر دیگرو یا از یک کشور به یک کشور دیگر , ویا از یک قارّه به یک قاره دیگر با هواپیما سفر کرده و سالم به مقصد میرسند بخاطر استفاده از composite material است که در زمان چنگیز خان , مغول ها به خواص فیزیکی این ( مواد مرکب) دست یافتند. اکثر قطعات سفینه های فضائی با این مواد مرکب ساخته میشوند.
2-ایرانیان و ملل شرق که به علم نجوم و ستاره شناسی دست یافتند بخاطر

ایجاد رصد خانه مراغه در زمان هلاکوخان « مغولی » بود.
3- قانون اساسی امریکا که بوسیله توماس جفرسون نوشته شده است بر مبنای ( افکار و اندیشه های ) سیاسی و اجتماعی چنگیز خان نوشته شده است.
4- دلیل حمله چنگیز خان به ایران بخاطر (( وحشیگری )) ایرانیان بود. به این دلیل که بعد از فتح قسمت اعظم چین , چنگیز خان برای ایجاد یک دوره آرامش و رفاه مردم, شروع به ایجاد روابط دوستی و همکاری با کشورهای همسایه و هم مجوار کرد . برای ایجاد رابطه دوستی و (( بین المللی )) با ایران ,تقریبآ 60 نفر از سفرای که « مسلمان » بودند فرستاد. فرستادن سفرای مسلمان چینی به این دلیل بود که احترام ایرانیان حفظ گردد چون ایرانیان مسلمان شده بودند و این نقطه شروع خوبی برای ایجاد روابط بازرگانی , تجارت و سیاسی میشد. ایرانیان به عوض اینکه از این موقعیّت اسفاده بکنند , سر اکثر سفیران را از تن جدا کردند و به دست چند سفیر دادند که به عنوان (( هدیه )) از طرف ایرانیان به چنگیز خان ببرند..............................
آنچه ما در تاریخ (( دروغی )) پهلویان و در فرهنگ مالیخولیائی رستاخیزی پان فارسیسم میخوانیم , همه دور از حقیقت است . آنچه که چنگیز خان و ارتش او در ایران چه جنایت های را که نکرده اند هیچ در آن شکی نیست ولی مقصر اصلی (( این جنایت های بشری و وحشیگری )) خود ایرانیان هستند نه چنــــگیـــــز خــــان.....
5- برای آشنائی بیشتر با موسیقی مغولی شما را دعوت به یک قطعه از آهنگهای مغولی میکنم. اسم آهنگ است « مادر». امیدوارم که خوشتان بیاد.. سیز ساغ, من سلا مت.
https://www.youtube.com/watch?v=-4zR-wIfpds