Skip to main content

یکی از نوکران حکومت اسبتداد

یکی از نوکران حکومت اسبتداد
Anonymous
عنوان مقاله:
آیا اصل بحث سخنرانی مشهد آیت الله خامنه ای درباره آزادی بیان بود

یکی از نوکران حکومت اسبتداد مذهبی گفته چرا مردم در انتخابات شرکت کردند؟ اول اینکه حکومت دروغگو آمارسازی کذب جزئی از کارش است . دوم بخشی از مردم با تلبیغات همه جانبه بخشی از همین اپوزیسوین خارجی و اصلاح طلبان طبق معمول فریب خوردن و از ترس رئیسی و بقیه جلادها به شیاد نظام رای دادند! اما همان ها ریختند در دیماه ریختن توی خیابان و شعار مرگ بر دیکتاتور سر دادند و گفتن اصول گرا-اصلاح طلب- تمومه ماجرا ! اگر شما نوکرهای استبداد مذهبی از رای مردم مطمئن هستید یک رفراندم تحت نظارت بین المالی برگزرا کنید، از چی می ترسید؟، شما که مطئن هستید 75% مردم نظام می خواهند، خب یکبار همین خواستن را به رفراندوم بگذارید و از مردم به صراحت (( بپرسید آیا نظام را می خواهند یا نه؟ )) اگر گفتن آری، هیچ، اگر نگفتند دست به دبه تان خوب است بگویید تقلب شده !

در ضمن من سالها کامنت گذاشتم در رادیو زمانه، متاسفانه اخیرا این سایت رادیو زمانه بیتشر کامنتهایم ساسنور کرد! چرا که بر خلاف میل گرداندگانش، نظراتم دگراندیشانه متفاوت دارم. ظاهرا برخی سایتهای اپوزیسیون خارجی، از استاندارد خاصی تبعیت می کنند و مثلا برخی مردم اگر خواستار حمله نظامی خارجی به سرکوبگران مردم شوند ، حق اظهار نظر ندارند!
خوب اگر قرار باشد در سایتهای اپوزیسیون، کاربران بر طبق نظر و خواست گردانندگان نظر بدهند، اینها با امثال سید علی حسینی خامنه ای معروف علیشاه ، چه فرقی دارند؟! خامنه ای رهبر نظام استبدادای ظالم و فاسد و عوامل سرکوبگرش هم از آزادی بیان همین است، یعنی می گوید درباره آنچه من (علیشاه خامنه ای) می گویم آزادید بگویید و حرفهای مرا تایید کیند! آیا مسخره تر از این می شود به آزادی بیان و شعور مردم توهین کرد؟!