Skip to main content

تنها راه مقابله با این حکومت

تنها راه مقابله با این حکومت
Anonymous
عنوان مقاله:
دو کشور باستانی ایران و اسرائیل، در منطقه خاورمیانه، به طوری طبیعی بایست دوست و متحد هم باشند. چرا ک

تنها راه مقابله با این حکومت انیرانی و سرنگونی اش ، حمله نظامی به مراکز سپاه و بسیج سرکوبگر است، اگر این حمله نظامی انجام شود در این صورت، مردم ایران می توانند با قیام این حکومت ضد بشری و دشمن مشترک ایران و اسرائیل را سرنگون کنند. هر چه زوددتر این حمله صورت گیرد، شانس پیروزی بیشتر و هزنیه ها کمتر خواهد بود.

دو کشور باستانی ایران و اسرائیل، در منطقه خاورمیانه، به طوری طبیعی بایست دوست و متحد هم باشند. چرا که هیچ گونه تضاد منافع نداشته و از سابقه چند هزارساله دوستی دو ملت ایران , اسرائیل برخوردارند.
اما حدود 40 سال است، اهریمن ضد بشری به نام حکومت جمهوری اسلامی (ولی فقیه فلسطینی پرست) بر این کشور ما استیلا یافته است (40 سال حکومتی آکنده استبداد وظلم و جنایت برپا کرده است)...با تحمیل جنگ 8 ساله ویرانگر و خانمانسوزی بر ملت ایران ، و همچنان با ماجراجویی و دخالت در کشورهای منطقه دنبال نیت اصلی شان، یعنی نابودی اسرائیل هستند و برای این هدف ابائی ندارند تمام ایران را نابود کنند! کشور اسرائیل مدرن ترین کشور باستانی منطقه ما است را می خواهند نابود کنند. دیدید بارها مردم مظلوم ایران قیام کردند و هر بار شدیدتر سرکوب شدند، چون دستشان خالی است در برابر مزدوران انیرانی حکومت ولایی در ایران و زورشان به سپاه و بسیج تا بن دندان مسلح نمی رسد. تنها راه مقابله با این حکومت انیرانی و سرنگونی اش ، حمله نظامی به مراکز سپاه و بسیج سرکوبگر است، اگر این حمله نظامی انجام شود در این صورت، مردم ایران می توانند با قیام این حکومت ضد بشری و دشمن مشترک ایران و اسرائیل را سرنگون کنند. هر چه زوددتر این حمله صورت گیرد، شانس پیروزی بیشتر و هزنیه ها کمتر خواهد بود.