Skip to main content

اين كامنت كاربري بنام "عرب

اين كامنت كاربري بنام "عرب
کیانوش توکلی

اين كامنت كاربري بنام "عرب إيراني " است : نوشته ای کوتاه در پاسخ به مطلب مازیارشکوری گیل چالان تخت عنوان تجزیه طلبی حق نیست، خوزستان عربستان نیست



اول: شما با استعمال واژه مفسدین ادبیات آخوندی را بکار گرفته اید. و این سلامت سیاسی شما را برا من شک برانگیز می کند. دوم: این مطلب شما من عرب ایرانی و میهن دوست را هم به آغوش تجزیه طلبان می راند چه برسد به بقیه.. شما در جایی ا را مستعربه یعنی اصالتا نه عرب بلکه عرب شده و در جایی میگویی که ما عربها از جای دیگر آمده ایم. نه داداش ک....ر خوندی. ما عرب اندر عربیم و ایرانی و. در زمان شاهان قدیم. هر منطقه ملک را بنام آن قوم می نامیدند مانند بلوچستان افغانستان تاجیکستان ارمنستان و ...منطقه ما عربها هم عربستان نامیده شده. بر خلاف تصور بسیاری از هموطنان کلا کشوری بنام عربستان وجود ندارد. اون کشوری که ایرانیان عربستان می خوانند خود را عربستان نمی نامند بلکه کشور عربی سعودی نام داد. در زمان حکومت پهلوی برا رد گم کردن سعودی را عربستان نامیدند.
بسیارانی از ما عربها تجزیه طلب نیستم. سکوت مطلق مخالفین حکومت در برابر سرکوب ما عربها متاسفانه عده بیشتری را بدامن تجزیه طلبان می راند. می شد سرکوب حکومت را محکوم کرد و در عین حال با تجزیه طلبان مرزبندی داشت. حیف که جنین شد و دلگیری های ما بیشتر.
قلم بدستانی همچون شما ضررتان بیشتر از سودتان است
عرب ایرانی
توییتر
عرب ایرانی@IranW90