Skip to main content

جناب لاچین که نوشته اید کین

جناب لاچین که نوشته اید کین
داریوش افشار
عنوان مقاله:
سوگند نامه ی مصدق السلطنه در لژ فراماسونری

جناب لاچین که نوشته اید کین نامه !! اینکه وی در شناسنامه اش مصدق السلطنه است دروغ است یا اینکه وی مزدور بریتانیا بوده است ؟؟ خوب است عالم و آدم و هر کسی که به مصلحت سرش را زیر برف نکرده باشد، می داند که هموندی در لژ فراماسونری، یعنی خدمت به اربابان غربی به ویژه انگل ستان. شما الفبای فراماسونری را که بخوانید، متوجه این می شوید که این نهاد مخفی راد پایش در همه ی مستعمره های رژیم منحوستان یعنی بریتانی صغیر دیده می شود.

مایه ی شرم آنست که کسی خود را ایرانی بخواند - به گزاف - و در عین حال برای خیانتی آشکار که فراماسون ها از جمله مصدق السلطنه کرده است، پشتیبانی هم بکند. شما تشریف بیاورید به جای هوچی گری و مانند همیشه قیافه ی حق به جانب گرفتن و مظلوم نمایی های ویژه ی مصدقیون، به سندی بپردازید که در ویدیو هم ذکر شده و این عین خیانت است و شما که از چنین خیانتی علیه ملت ما دفاع می کنید،

یک خائن هستید. شما حق نداشتید نفت را به زیان ایران و به سود بریتانیا، در ظاهر فریبنده ی ملی سازی، به بهای سهمگین پرداخت غرامت ۴۰ ساله و آشوب داخلی و اختلاف میان دربار و برخی سیاسیون، به آن روز دربیاورید. خیانت شما برای نسل های اینده رسوا می شود و خواهید دید که چگونه مردم چشمشان نسبت به دروغ هایتان هر روز بیشتر باز می شود. این تازه آغاز ماجراست.

جناب دانشمند علیه، وقتی می فرمایید رضا خان میر پنجه، این کین نامه است. شاهنشاه بزرگ ما، پدر ایران نوین، اعلا حضرت رضا شاه بزرگ، خار چشم شماست و دستاوردهای ایشان برای ایران، آن هم کمتر از دو دهه، آن قدر بسیار و بنیادی است که هر کسی بپرسد فلان جا به اراده و فرمان چع کسی بنیاد گشته، از صدق درون و شرافت ذاتی است که نمی تواند درودی به یاد و خاطره ی رضا شاه بزرگ نفرستد.

خوبست فهمیدیم که فراماسونری هم چیز خوبی بوده، نمی دانستیم، آفرین به درایت شما !!

اگر این دمکراسی است، پس بنشینید و از رژیم مصدق دوست جمهوری اسلامیتان هم نهایت لذت کافی را ببرید که عین الدمکراسیة می باشد !!

ما نان ایران را خورده ایم و دممان را برای هیچ بیگانه ی ایران ستیزی تکان نمی دهیم. اما مصدق خائنی بود که به سزای خیانت خود رسید.