Skip to main content

آقای داریوش افشار .. 1-اگر دو

آقای داریوش افشار .. 1-اگر دو
lachin
عنوان مقاله:
سوگند نامه ی مصدق السلطنه در لژ فراماسونری

آقای داریوش افشار .. 1-اگر دو شخصیّت تاریخی ( ژنرال فیلیپ پئتن دولت ویشی فرانسه و دکتر مصدق ) عصر معاصر را در نظر بگیرید خواهید دید که این دو شخصیّت , هر دو دادگاهی شدند منتها با یک فرق.. فیلیپ پئتن بخاطر « خیانت به ملت و کشورش » دادگاهی شد و دکتر مصدق بخاطر (( خدمت به ملت و کشورش ))..
2- برای من که در ایران متولد شدم و بعد از خدمت سربازی ایران را ترک کردم , خیلی عجیب بود که این پادشاهان پهلویان و بزرگ ارتشداران ,و یا سایه خدا بر زمین و یا شاه شاهان و یا بقول شما پدران ایران نوین , از چه نوع (( پدرانی )) بودند که در اولین لحظه و در موقعی که کشور دقایق سرنوشت سازی را می گذراندند , ( یکی در شروع جنگ جهانی دوم و دیگری در انقلاب 57 ) فــــــــرار را بر قـــــرار ترجیح دادند. در کجای دنیا دیده شده است که یک پدر در یک خانه ای که بین فرزندانش اختلاف نظر می افتد , فرار بکند. اگر این پدران

از نوع ( پدران خوانده بودند ) هیچ وقت فرار نمی کردند. تنها « پدران ناخوانده » است که به این کار زشت دست می زنند. پادشاه ( کریستن 10 ) دانمارک , موقعی که ارتش آلمان دانمارک را اشغال کرد نه تنها از دانمارک فرار نکرد بلکه میگویند صبح ها سوار بر اسب میشد و بازوبندی که ستاره دیوید کشیده شده بود تا همدری با یهودیان باشد, در خیابان های کپنهاگ اسب می راند. چون پادشاه کریستن 10 پدر خوانده ملت و کشور دانمارک بود.
3-اگر شما از خیانت به ملت و کشور حرف میزنید , هیچ وقت جدائی (( بحرین)) که تنها با امضاء ملوکانه شاهنشاه عاری از مهر به تصویب رسید , را فراموش نکنید. این پدر تاجدار, لیاقت و عرضه این را هم نداشت که مسئله بحرین را به مجلس تشریفاتی خودش بیاورد تا این مسئله بوسیله نماینده گان تشریفاتی و انتصابی به اصطلاح مردم , مورد بحث قرار بگیرد . تنها با یک امضاء بحرین از ایران جدا شد. افسران و درجه داران نیروی زمینی و دریا داران وطن پرست که بعدها میخواستند در بحرین پیاده شده و بحرین را به ایران برگردانند که به وسیله رکن 2 ارتش شناسائی شد, داستان دیگری است.
4- اگر شما از خدمات رضا میر پنجه و یا بقول شما ( پدر ایران نوین ) سخن به میان میکشید لطفآ به کتاب تحقیقی و با ارزش دکتر محمد قلی مجد ISB 978-600-5786-00-2 به عنوان (( رضا شاه و بریتانیا )) که بر اساس اسناد وزارت خارجه آمریکا نوشته شده است رجوع بکنید.
https://www.youtube.com/watch?v=yAzrJ_o-Bjs
5- اگر این پادشاهان به ایران خدمت آن چنانی کردند, ملت ایران هم نمک نشناس نبودند و ملت ایران هم برای این ها
(( زنده گی شــــاهـــــانــــــــه )) مهیّا کردند.
آقای داریوش افشار... شما که می توانید به اسناد دکتر مصدّق دست رسی پیدا بکنید, لطفآ یک سندی به ما نشان بدهید که پادشاهان پهلویان (( فقط یک ریال)) به عنوان « عوارض ناشی از درآمد» به کشور ایران پرداخت کردند.