Skip to main content

جناب اژدری

جناب اژدری
داریوش افشار
عنوان مقاله:
سوگند نامه ی مصدق السلطنه در لژ فراماسونری

جناب اژدری
بحث را بی جهت به مشروطه می کشید تا از مهور سخن خارج شوید. البته که فراماسونری ساخته و پرداخته ی انگل ستان است و انگل ستان کشور ما را تا به امروز استعمار و بهره کشی کرده است. برای فراماسونر بودن استاد مصدق، سند و مدرک وجود دارد، اما آیا برای فراماسونر قلمداد کردن فروغی هم سند و مدرکی هست ؟؟ شما نپندارید که فراماسونرها به ایران خدمت می کنند و راه رضای خدا موش می گیرند. اینها را بیگانه آفریده و نان و جانشان در کف بیگانگان است. نفرمایید فراماسونری، بفرمایید شبکه ی جاسوسی و زیر شاخه ی ام آی ۶.

امروزه چند جا نخوانده اید که به خاطر اکتشافات تازه و مدارک تازه به دست آمده، از دید زمین شناختی گرفته تا علوم انسانی، دانشمندان بیان می کنند که تاریخ انسانیت را باید از نو نوشت ؟! با خود صادق باشیم و اجازه دهیم بت هایمان راحت تر خورد شوند. من پاسخ آن دسته از فحاشان و دری وری نویسانی که با

با نام جعلی و بدون فرتور، به لجن پراکنی می پردازند و از همه طلبکارند، پاسخ نمی دهم، چون وفتم را صرف این موجودات علاف این گروه و آن گروه نمی کنم.

همه ی کسانی که نام بردید، بنا به گفته ی اسماعیل رایین فراماسونر هستند، اما سند ؟! از ایم گزشته، وقتی کسی به ایران خدمت کرده و پادشاهی قاجار را مسالمت آمیز سرنگون و پادشاهی با آن همه خدمات و البته اشتباهات را به ایران عرضه داشته، نمی توان خائن خواند. شما هتمن اطلاع دارید که انگل ستان از سر اینکه رضا خان میر پنج شاه ایران نشود - که ایشان خود را برای ریاست جمهوری می خواست و این بر خلاف رای مجلس و آخوندها بود - هتا به فکر این بود که یک شازده ی قجری که در نیروی دریایی انگل ها سمبه ی تفنگ می کشد را پادشاه ایران کند که هتا پارسی هم نمی دانست !! آنگاه فروغی چه جور فراماسونر و مزدور انگل ستانی بوده که دقیقن علیه مصالح بریتانیا اقدام کرده ؟!

خیلی آسان است که بگوییم بیگانگان شاهان پهلوی را بر سر کار آوردند، اما وقتی واکاوی تاریخی انجام می شود، می بینیم که این قدرتی پنهان در پشت میهن پرستانی چون زنده یاد محمد علی فروغی است، که هر دو پادشاه ایران ساز پهلوی را به تخت شاهی نشانده است.

اینکه سیا جداگانه و بدون دخالت و آگاهی دربار، به آخوندها پول می دهد، یعنی مزدوران سیا و انگل ستان، از بدنه ی آخوندهایی نیستند که در خدمت دربار بودند.

بازی انجمن های مخفی که یکی دو تا هم نیستند را نمی توان با این ساده نگری ها پاسخ داد. ارنست پرون را چگونه راه دادند و او جاسوس بود و برای که جاسوسی می کرد، سخنی است که نه ربطی به موضوع این مقاله داشت و نه توضیحی بر مدعا. سند دشمنی مصدق با میهن پرستان جنوبی که علیه انگل ها و پلیس جنوب می جنگیدند، موجود است. سند خیانتی که مصدق و دار و دسته اش به نام ملی کردن نفت ایران کردند هم موجود است. سند وجود دارد. خوشتان نمی آید، بحث دیگری است.

خاندان نمازی هم فراماسون بودند که برای آن هم سند وجود دارد، آنها هم به ایران خدمت بسیار کردند، اما آنچه که می بینم را با آنچه که برداشت می کنم، نباید در تضاد باشند تا به صداقت رفتار و کردار آنها پی ببرم. خاندان نمازی اکنون در کجا هستند و اساسن ثروت آنها چگونه به دست آمد و البته... سرمایه گزاری های نیم سده پیش این خانواده در ابعاد ملیارد دلاری، آیا در ایران بود یا در جای دیگر ؟؟

تا پایان این دهه، مصدق جزو خائنین به ایران طبقه بندی خواهد شد و پس از او نوبت یاغی جنگل است.