Skip to main content

سلام جناب حمدالله سلیمانی فرد

سلام جناب حمدالله سلیمانی فرد
بهنام چنگائی

سلام جناب حمدالله سلیمانی فرد؛

اگر شما قدری زمان بیشتر بگذارید، نقدهای مرا در مقاله هایم بخوانید آنگاه درخواهیدیافت. من انتظار ندارم که شما را متقاعد خواهم کرد، همانگونه که شما مرا نمی توانید مجاب سازید. پس بیائید باهم دیدگاه های مان را آزادانه در این سایت چنان بازگوکنیم که دریافت کرده ایم جز این شیوه ی اصولی ما چاره ای نداریم!
البته شما می توانید نقدهای مرا و سبک کار نوشتاریم را ایدئولوژیک، مغرضانه و جانبدارانه بدانید؛ اما تلاشم براین بوده که دچار چنین خودفریبی و حقارتی نشوم.

برای نمونه استبدادمذهبی حاکم بر ایران، و حزب الله آن و پیوند ولایت با سوریه ی بشار اسد بقدری رسوا و بی آبروست که نیاز به لاپوشانی من نداشته باشد. همانگونه که مافیای پوتین، تبهکاری امپریالیسم آمریکا، جنون راسیسم اسرائیل صهیونیست، و فاشیسم آک پارتی اردوغان. بهتر که هرکدام از ما دیدگاه های خود را بازتاب دهد.

و بی اگر و مگر و پیشدواری ها! و قضاوت را به خوانندگان نوشته های مان بسپاریم. من بعنوان یک انسان سکولار به هر باور و مرامی احترام می گذارم؛ اگرچه انتظار ندارم که دیگران باور انسانمدار مرا چنان ببیند و بپذیرند که خود برای شان تاوان داده و بهامی گذارم. روزنامه نگاری آزاد حسن اش در همین نکته ی کلیدی ست.
باسپاس