Skip to main content

جناب « جمال پورکریم» دو در

جناب « جمال پورکریم» دو در
آ. ائلیار

جناب « جمال پورکریم» دو در خواست مطرح کرده:
1- حمله " آمریکا و متحدانش" به ایران
2- « این درخواست از سوی دیگر فعالین و آزادیخواهان ملیتهای گوناگون محصور در ایران انجام گیرد و به خواستی همگانی بدل گردد.»
---
- آمریکا کار خودش را خودش انجام میدهد، به هیچ در خواستی هم توجه نمی کند. یعنی در خواست جناب جمال « باد هوا»ست. خودش هم میداند.
- در خواست از « فعالین ملیتها»،
فعالان ملیت ها هم به خواسته های خودشان توجه دارند. با مراجعه به لیست خواسته هایشان، بین این خواسته ها « حمله آمریکا» وجود ندارد. یعنی این خواسته، خواسته آنها نیست.
----
اما جناب جمال چرا این درخواست را خودش کرده و هدف اش چیست؟
-میگوید : "سر تروریسم، رژیم ایران است"، شیعه. با این سخن « سر دیگر تروریسم ، کشورهایی که تروریسم "وهابی گری و غیره" را راه انداخته اند» پنهان میشود.

نمیدانم این جناب چرا « سر وهابی تروریسم» را پنهان میکند. گویا ایشان « حاج آقا» تشریف دارند. حالا این « حاج آقا شدن چه ربطی به پنهان شدن "سر وهابی تروریسم" دارد نکته ای ست قابل توجه.
آیا ایشان « وام دار مقامات سعودی» هستند، که سر وهابی تروریسم را پنهان میکنند؟ یا اینکه دیدشان ضعیف شده که آن را نمی بینند؟ حل این مسئله کار خواننده است.
------
از زاویه دیگر، فرض کنیم « رژیم ایران» دیگر نیست. جناب پور کریم میخواهد چکار کند؟
طبق« اسناد و تبلیغات رسانه ای»، ناسیونالیستهای کرد-ازجمله جناب پور کریم- میخواهند « کردستان بزرگ» بسازند. البته این به من آذربایجانی مربوط نیست. وقتی مربوط میشود که « ارومیه، آذربایجان غربی، و حتی، به اصطلاح ماد تاریخی، و به گفته اوجالان که سومر را پدر کرد ها میداند، عراق، در این کردستان بزرگ اشغال می شوند». اشغال دیگر جا ها هم باز به من مربوط نیست. اما «اشغال آذربایجان، و خود عمل اشغالگری» مشکل اساسی ماست.

-جناب میخواهد با حمله آمریکا، آذربایجان را اشغال کند.
- میخواهد مردم بیگناه در جنگ نابود شوند که ایشان « اشغالگری» کند.
فعال آذربایجانی موضع مشخص دارد:
- نه به اشغالگری، نه به تروریسم وهابی و شیعه. نه به کشتار مردمان. تلاش برای سرنگونی رژیم ایران( مسالمت آمیز-اگر عقل نشان داد، یا اجباری- اگر عقل نشان نداد) به دست مردم.
فعال آذربایجانی میکوشد « نه»-ی خود را با تکیه به مردم آزادیخواه خود، و حمایت همه آزادیخواهان مستقل، پیش ببرد. هدف او عدم تبعیض، استقرار عدالت اجتماعی و دموکراسی و اداره ی امور خود است.