Skip to main content

من می گویم ایران می خواهند به

من می گویم ایران می خواهند به
Anonymous
عنوان مقاله:
ایران به کجا می رود؟

من می گویم ایران می خواهند به کجا ببرند:

تحت پوشش تحریم، با همدستی عوامل داخلی مزدور و ایران فورشو دولتهای متخاصم و تجزیه طلبان بی رحم، دارند هلوکاست غذایی-دارویی پیش مبرند تا میلیونها ایرانی دچار سوتغذیه کنند در تحریم های آینده فرق است با تحرمی هوشمندانه که رههای امین مالی ماشین جنگی وسرکوب نظام ولایی را از کرا به اندازند.
اگر تحریم گسترده کنند این دیکتاتور ی مذهبی و اگر نشود در داخل گندم و مواد غذایی اساسی و دارویی راهبردی تولید کرد اولین قربانی اش، مردم عادی هستند. (کل غلات و دارو را قوای نظامی مصرف میکنند کمتر از سه درصد استفاده میکنند و بیش از ۹۷% مصرف مردم عادی است از جمله اکثریت مخالف این نام اهریمنی) مردم ایران اکثریتشان مخالف این نظام استبدادی اند .
بارها گفتیم اگر میخواهید این نظام استبدادی مذهبی غرب ستیز را از بین برود، آبشخورهای مالی اش را در بانکها دنیای سرمایه داری است.
حسابهای این نظام را مسدود کنید و یک برنامه دقیقتر شبیه نفت در بربار غذا بگذارید و اجازه ندهید یک دلار به این غارتگران ملت ایارن برسد تا نتوانند خرج تروریسم بین المللی کنند.
نگذارید پولشویی کنند در دنیا و از جمله غرب (جزایر کارائیب،…). این پول مردم ایران بلوکه کنید و در حساب ویژه برای مردم ایران نگه دارید و این آقاها و اقازاده های دزد و جنایتکارش مورد تعقیب قضایی قرار دهید.
و چرا مردم ایران میخواهید قحطی بدهید؟ این مردم ساده دل دیگر هشیار شده اند. ما قبلا در نظریات قبلی گفتیم برای انقلاب و یا جنبش ابراندازی نیازی به اکثریت نیست. ده درصد هم کافی است. گقتیم که ۵۰% جمعتی لایه خاکستری هستند مثل همه جوامع، اینها ناراضی از حکومتند اما فقط موقع رای میایند و نه موقع نبرد سخت مثبل تظاهرات چه برسد نبرد مسلحانه! اما نبایست هولکاست کرد.
ما گفیتم راه حل سریع کوتا است اما امکانش بسیار سخت با این سیستم اطلاعاتی رعب و وحتی در نیورهیا مسلح نهاد عقیدتی-سیاسی نظام اخوندی درست کرده، اما گذار دمکراسی این نیست مردمن ایران به قحطی به اندازند، دلار بکنند ۷ هزار تومان!
خوشبختانه هنور در حکومت اشخاص انسان دوستی هستند. هرچند دولت حسن روحانی به بی توجهی به کشاورزی پروژه هلوکاست مردم ایران پیش میبرد!