Skip to main content

من سالهاست اوضاع اپوزیسیون و

من سالهاست اوضاع اپوزیسیون و
Anonymous
عنوان مقاله:
اصغر سلیمی :فرما ن خامنه اي به اطلاعاتي ها و شوك ارزي

من سالهاست اوضاع اپوزیسیون و وضعیت مردم داخل بررسی کردم. چون نمیخواهم وقت دیگران بگیرم:

وضع ایران امروز فقط به اندازه چهار انگشت به وضعیت اواخر دوران قاجار فرق دارد/
خامنه ای همان احمدشاه قاجار است در قحطی بزرگ غلات احتکار کرده بود و علی رغم التماس صدر اعظم نمیخواست به مردم بدهد! / خامنه ای دویست ملیارد دلار (به اذعان احمدی نژاد) ثروت ملت ایران را احتکار و به ادعای آمدنیوز ۸۰۰ میلیارد دلار پول ملت ایران خارج تپو کرده و ۱۷۵۰ شمش پلاتینوم توی خانه مجتبی خانه در لواسان است از بابت غارمت جنگی! (اینکه میگیوند زم با اسارئیل راتباط دارد دلیل دروغگویی او نیست! اتفاقا بایست به یک منبع اطلاعاتی مهم چنین اشخاصی ربط داشته باشند، من و شما انسان معمولی که از این اطلاعات خبر ندرایم!)
اما نمیادی سهام مالکیت منابع تولید ثروت ملی را میان مردم ایران مساوی و رایگان و فوری توزیع کند تا از فقر کشنده نجات یابند!
اما مردم ایران تو صف سبد غذایی ناچیز همدیگر زیر پا له میکنند!
وضعیت اینست دو سوم مردم ایران برای نان شب مشکل دارند ولی یک اقلیت متوسط به بلا عکس های لاچری شان تو نت منتشر میکنند و خون به دل مردم فقیر میکنند.
وضعتی به گونه ای است بخش عمده اپوزیسیون مزدبیگر اجانب هستند و دیکتاتوری رسانه ای حاکم است و کمترین کامنت گذار مستقل منتشر میشود .
در این وضعیت فقط یک “کودتای حقیقی میهن پرستانه” میتواند کشور نجات دهد، مهم نیست اسمش کیست و کدام نیرو !
مهم اینست ملت ایران هیچ شانسی از بلایی که بزودی برسرنازل می شود نیست مگر ظرف چند هفته اینده د ربخش وطن پرست نیروهای مسلح یک کودتای تمام کننده اجرا شود و آخوند انیرانی ضد ایرانی فلسطینی پرست و مزدور و بازاری بی وجدان احتکارچی و نفوذی تجزیه طلب و خائن به ملت ایران کنار بزند.