Skip to main content

این داستان پیدا شدن جسد

این داستان پیدا شدن جسد
بهمن موحدی(بامدادان)

این داستان پیدا شدن جسد مومیایی رضاخان میرپنج، یک بازی و ترفند جدید از جانب خود رژیم آخوندی است.
قصد رژیم از این حقه، و سیاه بازی جدید این است که تا به خیال خود ، اقبال روز افزون ملت ایران به " سازمان پرافتخار مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت ایران" را متوقف کند و مجاهدین و شورا را به حاشیه برانند.
واقعیت این است که از جانب پادشاهی خواهان و رضاپهلوی، کوچکترین خطری متوجه ی رژیم نیست؛ و دستگاههای بدنام اطلاعاتی و امنیتی رژیم اشغالگر و جنایتکار آخوندی با علم به این موضوع و با گنده کردن پهلوی چی ها، قصد دارند جنبش انقلابی و آزادیخواهانه ی خلق های بپاخاسته ی ایران را منحرف کنند و تنها آلترناتیو دمکراتیک و مقاومت سازمانیافته ی ایران را که همانا " سازمان مجاهدین خلق و شورا " باشد را از میدان بدر کنند. اما کور خوانده اند، کانونهای شورشی در ایران ، برای قیام و نبرد آخرین به منظور سرنگونی تمام و ..

کمال رژیم پلید و اشغالگر آخوندی در آمادگی کامل بسر می برند و با اولین جرقه ها کار را تمام خواهند کرد.
باری ؛ همانطور که پیشتر گفته بودم ، رضا پهلوی و سلطنت طلبان، مرد میدان نیستند و هیچگونه شانسی و اراده ای و توانی برای سرنگونی رژیم آخوندی ندارند و این مجاهدین خلق و هوادارانشان هستند که میدان را در دست خواهند گرفت.
در ضمن باید خاندان پهلوی، رویای بازگشت تاج و تخت به ایران را از سر خود بیرون کنند و از مردم ایران به خاطر ۵۳ سال دیکتاتوری و اختناق و غارتگری " پدر و پسر" عذرخواهی کنند که تا شاید ملت آنها را بخشیدند.
مسبب اصلی و بانی فاجعه ی " جمهوری اسلامی" و سیه روزی مردمان ایران ، تنها و تنها رژیم ساواکی محمد رضا شاه خائن است. اگر شاه در مقطع کودتای ننگین ۲۸ مرداد به نوکری و مزدوری انگلیس و آمریکا تن در نمی داد و با آخوندهای مرتجع و اوباش متحد نمی شد، مردم هیچگاه درسال ۵۷ تصویر خمینی خون آشام را در ماه نمی دیدند و وعده های فریبنده اش را درباره مجانی شدن آب و برق و اتوبوس و اینکه همه ی مردم صاحب خانه خواهند شد را باور نمی کردند و گفته های کفتاران عمامه به سر ریاکار را در مورد آزادی و عدالت نادیده گرفته و به حمایت از آنها بر نمی خواستند.
و حالا چقدر مضحک و صد البته شرم آور است که پهلوی چی ها گستاخانه از پستوهای خود بیرون آمده و از خلق ایران طلبکار می باشند و برای مردم شاه و شاهزاده تعیین می کنند که انگاری خلق قهرمان و شریف ایران رعیت است !
☆ به امید پیروزی خلق های قهرمان ایران ☆
" سرنگون باد حکومت ضدملی و اشغالگر آخوندی"