Skip to main content

به امثال محمدرضا لوایی / ترک

به امثال محمدرضا لوایی / ترک
Anonymous
عنوان مقاله:
زبان فارسى در آزربايجان يك زبان بيگانه است

به امثال محمدرضا لوایی / ترک گرای معروف/
من بعنوان یک فارسی زبان زا طبقه فرودتس که عمری از ستم این حکومت دلم خون است، از تقاضا میکنم از حکومت خامنه ای (به قول امثال محمدرضا لوایی/ پان فارسیس فارشیست و ایرانی است) این کراها بکند کم دلم خنک شود به من ثابت شود تو خامنه ای وحکومت واقعا همانی هستی امثال محمدرضا لوایی میگوید:

1- کل بودجه ملی قطع کنی از استانهای با اکثریت ترک مانند اذربایجان غربی-شرقی، اردبیل، تمام شهرستانهای که ترک گراها آنها ترک اکثرا میدانند مثل کرجی که آن نماینده لمپن مجلس اسلامی میگوید ترک است و جزء اذربایجان/ از اپس این اتسانهانها و شهرستانهای ترک باید فقط از محل مالیاتی میدهند اداره شوند. خب مگر نمی گویند ما فارس ها استعمارگر هتسیم/ خب من فارس فردوست ستم کشیده دیگر نمیخواهم از غراتهایی که به نام ما فارس ها میوشد ضد فارس استافده کنند و من سهمی از این غارت میخواهم!! خب من فارس از حکومت پانفارس خامنه ای میخواهم یک ریال و یک دلار از نفت به هیچ غیر فارسی ندهد، این ریال و دلارهای درامد حق ما حکومت پانفارس است
2- همه ترکها از تمام ادارات ایران اخراج کند، تمام کارگران را از کارخانجات ایران اخراج کند
3- همنه ترکها را از مدارس و دانشگاههای دولتی اخراج کند. چرا بادی یک ترک که خودش ایرانی نمیداند و شبانه روز من فارس فحش میدهد از مال حکومت پانفارسی من مفت برود مدرسه دانشگاه و بعد بیاد با مدرک توی ادارن د.ولتی استخدام شود ومن فارس بیست فقیر و بیکار حسرت حتی نان شب داشته باشم؟!
ای خامنه ای بانفارس (محمدرضا لوایی) اگر بعد اخواندن این پیام باز به ترک ها پول و باج بدهی دو حالت دارد: یا پانفارس نیستی یا لوایی دروغ میگیود و یا خائن به من پانفارسها هستنی!