Skip to main content

آقای اژدر بهنام گرامی،

آقای اژدر بهنام گرامی،
کاوه جویا

آقای اژدر بهنام گرامی،
با سپاس از پاسخ شما،
1 ـ نوشته اید: "آقای توکلی از من خواست که این امکان را فراهم آورم و من نیز این کار را کردم و به همین دلیل نیز این توضیح را نوشتم. من، خلاف آنچه که نوشته‌اید، هیچگونه آشفتگی در کامنتها نمی‌بینم. تنها کافی است با سیاست جدید آقای توکلی آشنا شوید و آن را به عنوان قانون و سیاست سایت بپذیریذ و با آن خو بگیرید.".
با این جمله ها، شما تمام نارسایی های موجود در صفحه ی کامنت ها و شیوه ی انتشار آنها را به دستورهای آقای کیانوش توکلی نسبت داده و خود را به عنوان کارمندی که فقط حرف رئیس را اجرا کرده است، غیر مسؤول معرفی کرده اید! در این صورت اصلاً چه نیازی بود که شما به انتقاد من پاسخ دهید؟! من که در کامنت انتقادی خود نامی از شما نبرده بودم. خوب بود می گذاشتید خود "رئیس" که این دستورها را داده است پاسخ دهد.
2 ـ وضعیت آشفته ی صفحه ی کامنت ها، بر خلاف

توصیه ی شما، از راه "آشنا شدن و خو گرفتن با سیاست جدید آقای توکلی" به سامان نمی رسد! تنها از راه رعایت کامل آزادی بیان و رفع هرگونه سانسور عقیدتی، برداشتن تبعیض میان کامنت گذاران، رویارویی با توهین و انتشار منظم و در جای خود کامنت هاست که صفحه ی کامنت ها و سامانه ی انتشار کامنت ها در ایران گلوبال از وضعیت ناشایست کنونی در خواهد آمد و به سامان خواهد رسید.