Skip to main content

همه نشانه ها از سرنگونی قریب

همه نشانه ها از سرنگونی قریب
بهمن موحدی(بامدادان)

همه نشانه ها از سرنگونی قریب الوقوع رژیم ضدملی و جنایتکار جمهوری اسلامی خبر می دهد. اما عده ای برآنند که با بزرگ کردن دو توهم، این رژیم پلید را به خیال خود نجات بدهند.
توهم نخست :
رخ دادن جنگ علیه ایران !؟
توهم دوم :
سرنگونی جمهوری اسلامی برابر است با تجزیه و نابودی ایران !؟
واقعیت این است که این توهم پراکنی ها و فریبکاری ها بر همگان آشکار شده است و همه می دانند که جنگی علیه ایران در کار نیست و این خود مردم ایران هستند که می توانند و باید با مبارزه و قیام های خود این حاکمیت پلید و چپاولگر را پایین بکشند.
ضمن اینکه دولتهای آمریکا و اسرائیل و عربستان اعلام کرده اند که ما دنبال جنگ با رژیم ایران نیستیم. اتفاقا خود سران رژیم هم این را به خوبی می دانند که جنگی در کار نیست.
اما در مورد توهم تجزیه و نابودی ایران پس از سرنگونی رژیم ضدملی و ضدایرانی جمهوری اسلامی :

در واقع با ادامه ی بقاء و حاکمیت این پاسداران و آخوندهای پلید است که میهن مان ایران به سوی تجزیه و فروپاشی پیش می رود. رژیم ضدملی جمهوری اسلامی به دلایل تاریخی، خود عامل تجزیه و فروپاشی کشور، تخریب، بروز جنگهای خارجی و داخلی، تحقیر ایرانیان، چپاول، انهدام منابع آبی و محیط زیست و در نهایت نابودی ایران است.
باری ، جامعه ی ایران، یک جامعه ی درهم تنیده و ادغام شده است و اقوام ایرانی هزاران سال است که باهم زیسته و آمیخته اند ؛ و تجزیه و تقسیم ایران، محال و غیر ممکن است.
کشور ایران، با انقلاب مشروطه و باجنبش جنگل وبا اشغال ایران در جریان جنگ جهانی دوم و با انقلاب ضدسلطنتی سال ۵۷ ، تجزیه نشد. و به طور قطع با انقلاب نوین و دمکراتیک مردم ایران که در آینده ای بسیار نزدیک رخ می دهد نیز تجزیه نخواهد شد. تنها در صورت ادامه ی حاکمیت ننگین آخوندی است که ایران به سمت تجزیه و فروپاشی پیش خواهد رفت.
با تمام این اوصاف، پس از سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی، با جدایی طلبان خائن و با فاشیستهای پان ترک و پان کرد و پان عرب، به شدت برخورد خواهد شد و با مشت آهنین به مصاف این ناسیونالیستهای کوتوله و حقیر خواهیم رفت.
☆ هرچه مستحکم تر باد اتحاد خلق های ایران از فارس و کرد و ترک و بلوچ و لر و گیلک و مازندرانی و ترکمن و ارمنی و عرب خوزستانی☆
☆ برقرار باد جمهوری نوین مردم ایران بر اساس آموزه های لائیسیته و سوسیالیسم دمکراتیک☆
"مرگ بر جمهوری اسلامی"