Skip to main content

☆ "ما مدافع برابری کامل همه

☆ "ما مدافع برابری کامل همه
بهمن موحدی(بامدادان)

☆ "ما مدافع برابری کامل همه ملیتهای کشورمان هستیم و زبان و فرهنگ هموطنانمان را ، از هر ملیتی که هستند ، در زمره سرمایه های انسانی تمام مردم این کشور می دانیم که باید در ایران فردا گسترش و ترویج پیدا کند"☆
از برنامه ده ماده ای "خانم مریم رجوی " رئیس جمهور برگزیده مقاومت، برای ایران فردا.
بدیهی است که حقوق برابر اتنیک ها در ایران، و همچنین حفظ یکپارچگی و تمامیت ارضی کشور ، در دوران پس از سرنگونی رژیم ، تنها و تنها با شورای ملی مقاومت و سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران به عنوان تنها آلترناتیو دمکراتیک و سازمانیافته محقق خواهد شد.
بی تردید پس از سرنگونی رژیم، به خلق های قهرمان و شریف ترک و کرد و بلوچ و ترکمن و عرب خوزستانی، حق خودگردانی استانی و تحصیل و آموزش به زبان مادری اعطاء خواهد شد.
و اما آن ناسیونالیستهای کوتوله ی قوم گرایی که دم از تجزیه و تقسیم ایران می زنند، از اندک شعور

فهم و انسانیت بی بهره اند.
در حالی که جنگی واقعی در درون کشور بین مردم و رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی جریان دارد، در حالی که سهمگین ترین ضربات به ساختارهای پایه ای کشور توسط رژیم زده شده و مردم حتی از هوای سالم هم محروم شده اند، در شرایطی که رژیم بخشی مهم از درآمدهای کشور را صرف جنگ و مداخله در سوریه ، عراق ، یمن، لبنان و... می کند و دزدی و اختلاس های نجومی از سوی سران و وابستگان رژیم به شدت جریان دارد و مردمان ایران در فقر و فاقه و فلاکت هستند، صحبت از تجزیه و تقسیم ایران ، به غایت رذیلانه و خیانتکارانه و احمقانه است.
خائنین جدایی طلب ، و فاشیستهای پان ترک و پان کرد و پان عرب باید بدانند که ما بر سر یکپارچگی و تمامیت ارضی ایران با کسی شوخی نداریم و حق هرگونه اقدامی را، از جمله اقدامات قهرآمیز و نظامی را برای خود محفوظ می داریم.
☆ هرچه مستحکم تر باد اتحاد خلق های ایران از فارس و ترک و کرد و بلوچ و لر و گیلک و مازندرانی و ارمنی و ترکمن و عرب خوزستانی☆
☆ برقرار باد جمهوری نوین مردم ایران بر اساس آموزه های لائیسیته و سوسیالیسم دمکراتیک☆
"مرگ بر جمهوری اسلامی"