Skip to main content

آقای توکلی گرامی

آقای توکلی گرامی
Anonymous
عنوان مقاله:
مرتضي صادقي :در باره كلاهی عامل انفجار سال 60

آقای توکلی گرامی
مصاحبه شما را با این هموطن بدقت مشاهده کردم. متاسفانه هم در صحبت ها و نتیجه گیری های شما و هم در سخنان مصاحبه شونده هیچ گونه صداقت ژورنالیستی ملاحظه نشده است. شما اصل را بر قطعی بودن جرم و بدین سان مجرم بودن مقتول , حال معتمد یا کلاهی باسد , گذاشته اید. البته مطلوب می بود که حق و حقوق هردوی آنان را منصفانه رعایت می کردید. اینکه یک دیکتاتوری خون آشام مذهبی برای مخالفان خود پرونده تولید کند و بودن هیچ ادله ای و محکمه ای حکم قتل صادر نماید , این شیوه مافیایی به یقین برای شمایی که در ناف مهد آزادی نشسته اید , امری پنهان نیست. حال چگونه شما با قاطعیت در سخنان خود از انجام آن عملیات توسط مقتول سخن می گویئد, به یقین ریشه در تفکرات و شیوه های غیر دمکراتیک و ضد حقوق بشری شما دارد. خوب بود تا نخست آن دیکتاتوری خون ریز را به محاکمه و به زیر سوال می بردید که مسبب تمامی این درد

و رنج ها می باشد. شما چگونه و بر اساس کدامین مدرک و سند قانع شده اید که مقتول عامل بمب گذاری 7 تیر بوده است, حتی اگر وی « صمدی کلاهی » بوده باشد.
چنین شیوه هایی بیشتر انسان امروزی را یاد دوران تسویه حساب های استالینی می اندازد.
حتی اگر فرض را برآن بگیرییم که مقتول عامل 7 نیر بوده , بازهم باید از حق و حقوق وی تا رفتن به یک دادگاه عادلانه با وکیل مدافع و هئیت منصفه و تحت نظارت بین الملل حمایت می کردید. متاسفانه من در گفته های سراسر غیظ و کین شما و مخاطب اتان که به یقین ریشه در سابقه سازمانی و حزبی اتان دارد, چنین اشعه ای را نه دیده و نه شنیدم.