Skip to main content

جناب محققی,

جناب محققی,
peerooz

جناب محققی,
از دو حرفی که دارم اول دومی را بگویم که از ارادتمندان و علاقمندان شما و نوشته هایتان میباشم. اما حرف اول در باره آمار جنسی ذکر شده در این نوشته است. بررسی کل مقاله و نکات مثبت و منفی آن احتیاج به کامتی بسیار طولانی دارد که از حوصله من خارج است.

طبق این گزارش "آمار تکان دهنده مجلس از روابط جنسی در ایران" و "با استناد به نامه‌ای از وزارت آموزش و پرورش، نتايج تحقيق بر ۱۴۱ هزار و ۵۵۵ دانش آموز دختر و پسر دوره متوسطه در سال تحصيلی ۱۳۸۷-۱۳۸۶" و " به گزارش پارسینه "راه‌اندازی ۱۳۸۶, رده در الکسا 89 در ایران (تا تاریخ 17 مرداد 1396) , وضعیت: فعال, مکان: تهران - ویکیپدیای فارسی ", مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی ایران، نوزدهم خرداد گزارشی با عنوان «ازدواج موقت و تاثير آن بر تعديل روابط نامشروع جنسی» روی وب‌سايت خود منتشر کرده است",
یعنی آیا در جمهوری منفور اسلامی آنقدر آزادی بیان

وجود دارد که این نشریه در تهران "تحقیقات" مجلس شورای اسلامی را منتشر میکند؟ اگر چنین است ما از چه گله میکنیم؟ آیا این احتمالا فریاد واسلامای ملا ها برای اختناق بیشتر نیست؟

آیا آمار روابط جنسی با دگر جنسان و همجنسان در ممالک پیشرفته اروپا و امریکا و آسیا خیلی با این آمار _ اگر درست باشد - متفاوت است؟ و آیا آنها بدتر و یا بهتر از ما میباشند که چنین هیاهویی براه انداخته اند و انداخته ایم؟

اگر فرصت کردید - اگر تا کنون نکرده اید - لطفا در ویکیپدیای انگلیسی -به عنوان نمونه - از فعالیت های سازمان "سیا " در گواتمالا در سالهای ۱۹۴۵ تاکنون و همچنین سر گذشت Edward Bernays پیشقدم و استاد تبلیغات و روابط عمومی بیاندازید و در نظر بگیرید که مامور جدید "سیا " در ایران Dark Prince or Ayatollah Mike,"https://www.nytimes.com/2017/06/02/world/middleeast/cia-iran-dark-prince-michael -dandrea.html میباشد. و در نظر بگیرید که برای عوامی مانند من که بعد از ۶۰ - ۵۰ سال تاخیر از فعالیت های "سیا" در گواتمالا و ایران آگاه میشویم, چگونه ملت ایران - که بین بد و بدتر قرار گرفته است - خود, مسئول سرنوشتی است که تبلیغات و نادانی بر او تحمیل کرده است. احتیاج به توضیح بیشتر نیست. با عرض احترام.