Skip to main content

این آقای کاوه جویا تازه گیها

این آقای کاوه جویا تازه گیها
Anonymous

این آقای کاوه جویا تازه گیها گوئی سر آورده، شروع کرده روی این و آن خیز برداشتن! ایشان که اینهمه از فضل و کرامت و دمکراسی دم میزند بر خلاف ادعای خود چرا در ایرانگلوبال در ملا عام تبلیغ سانسور میکند؟ وی که صاحب هیچ اخیاری نیست. و حتا در ایرانگلوبال نیز کسی نیست! حالا بیا امر و نهی این آقا را تماشا کن! خواننده خنده اش میگیره! این مبارک که بغلط خود را دمکرات تلقی میکند. بقول معروف فقه نخوانده ملاست! بهتر بگیم، مارکس نخوانده چپ است. با تاسف هنوز که هنوز است محتوای کامنتهایش دیدگاه اسارتبار فکری و کنش هویت ستیزی وی را نسبت به دیگران آشکارا نشان میدهد! ایشان که یهو رگ غیرتش بیرون زده خواستار حذف مطالب دیگران است، به آقای لوائی خرده میگیرد، که چرا از حقوق ملل مظلوم جهنم ایران صحبت میکند، از نظر ایشان گویا نباید از تفکر راسیستی و استعماری ناسیونالیستهای افراطی فارس و پان ایرانیستهای

برتری طلب و مرکز گرا که ایران را ملک شخصی خود میپندارند، و هیچ حقوقی نسبت به دیگر ملل قائل نیستند، حرفی بمیان آورد؟! زیرا آنطور که واضح است به مزاق جناب مبارک خوش نمی آید!
اما وقتیکه پانفارسهای راسیست و برتری طلب، به ملت تورک، عرب و سایر خلقهای ایران فحاشی میکنند، جوک میگویند، دهن کجی میکنند، ایشان نه تنها ککش نمی گزد، بلکه در کمال آرامش خاطر و با لذت تمام تماشاگر چنین صحنه هاست! به این میگن وجدان دموکراسی جناب آقای کاوه جویا! حال سئوال اینست که آیا چنین خصوصیات اپورتونیستی، یکجانبه، طلبکارانه و ننگین زیبنده یک فرد مدعی دمکراسی ست!؟
بد نیست بمحضر آن مبارک برسد، که امر و نهی های گستاخانه نسبت بدیگران مثل تف سربالاست! آیا ایشان چه زخمی از آقای لوائی خورده است کار و زندگیش را ول کرده بند کرده به ایشان!؟
جناب مبارک!، اگر آقای لوائی مقاله نوشته چیزی را نقد میکنه، او که از کسی هراسی ندارد! او عکس خود مثل آقای توکلی بالای نوشته اش قرار داده با خلوص نیت موضع سیاسی خود را مطرح میکند!
شما نیز اگر خلوص نیت داری، به گفته های خود ارزش قائلی با معرفی خود به خوانندگان، با قرار دادن عکس خود بالای نوشته ات، در مقابلش مقاله بنویس او را نقد کن! تا خوانندگان ارزیابی مختصری از سواد و معلومات شما نیز داشته باشند. شما را بهتر بشناسند. نه اینکه مثل میرزا ملکوم خان گوئی از فرنگ بر میگردد، به آقای توکلی دستور توقیف نوشته های وی را صادر کنی! خوانندگان از خود میپرسند مگر آقای کاوه جویا چه کاره است ؟! چنین دستوری صادر میکند؟!
آقای کاوه جویا که سالهاست در خارج اقامت دارد اما هنوز که هنوز است خصوصیات استبداد و دیگر ستیزی درهیبت پانفارسیسم و پان ایرانیسم تمامیت خواه، همچنین انکار دیگران را در بطن تفکر خویش حمل میکند، افکاریکه جز بردگی و اسارت زبانی، فرهنگی، ملی مدنی، اجتماعی ـ اقتصادی، مخصوصا حذف آزادیهای سیاسی را در فراسوی اهداف خود قرار دارد، تفکریکه همچون رژیم شاه و شیخ، جز بردگی هیچگونه حق حیاتی بر دیگر خلقهای ایران قائل نیست، جناب ایشان بی آنکه از گذشته آنان درس عبرت گیرد، به نحوی آنرا تبلغ و ترویج مینماید. براستی چنین طرز رفتار بیانگر چیست؟ مگر غیر از اینست که دیگر ستیزی در رگ فکری، در نهانخانه سرشتش بطرز مزمنی نهادینه شده، خود را بشکل خود بزرگ بینی و امر و نهی نسبت بدیگران بنمایش میگذارد. حال هر کسی از خود میپرسد آقای کاوه جویا به چه حقی بخود اجازه میدهد رئیس مآبانه به آقای توکلی تاکید کند مقالات جناب لوائی را از صفحه ایران گلوبال حذف نموده آنرا سانسور کند. آیا ایرانگلوبال سازمان امنیت، ایشان نیز رئیس آنجاست!؟