Skip to main content

بنظر من شعارها و اهداف

بنظر من شعارها و اهداف
Anonymous
عنوان مقاله:
لوایی قربانی چپ

بنظر من شعارها و اهداف سازمانها و جریانات چپ در ایران نتیجه عکس داد و مردم ایران را گرفتار ارتجاع اسلامی کرد. از جمله قربانیان فریب چپ روشنفکرانی بودند که آرزوی سعادت ورفاه مردم ایران را داشتند که شعار ستم ملی و زبان مادری را بر پرچم خود نوشتند.ما میدانیم که چپ بویژه حزب توده وفداییان در سال ۵۷ چه رزالتی بخرج دادند تا قدرت سیاسی را ازان خود کنند.
لوایی نامی هم قربانی همین سراب شد .لوایی ها باید ریشه این سیاه روزی را نه در زبان بلکه در دکترین حزب توده وفداییان جستجو کنند. متاسفانه مردی بزرگ مانند شادروان پیشه وری و یاقاضی محمد قربانی آن فریب شدند.
آنچه نظام سیاه کومونیستی در جهان انجام داده است هنوز برای پیروان آن جریانی انقلابی بشمار میرود .هنوز گزارش روشنی که دولت بلشویک چه برسر مردم آذربایجان آورده است در دسترس مردم نیست.

حزب توده به روایت صدها شاهد حزبی هدفی جز ایجاد استبداد کومونیستی در ایران نداشت. ایده سیاه چپ چند نسل مردم ایران را قربانی کرد.حزب توده از خمینی که از گشتن مکس در اطاق خود نگران بود را به صورت یک قاتل حرفه ای درآورد. بی آبرویی امروز آخوندها و کارنامه اسلام کنونی و دربدری صدها هزار انسان ایرانی وگشتار هزاران ایرانی میهن پرست بدون حزب توده میسر نبود.
اگر روزی ایران تجزیه شود گناه آن متوجه این ام الفساد تاریخ ایران حزب توده است. هر گروه ملی وهر انسان با وجدان باید راه خود را از این سرسپردگان روس جدا کند.