Skip to main content

جناب الیار دیگر پوپولیستی تر

جناب الیار دیگر پوپولیستی تر
Anonymous
عنوان مقاله:
شفیعی کد کنی: "من شوونیست نیستم"

جناب الیار دیگر پوپولیستی تر از این نمیشد از دادن جواب طفره رفت.
انسان انسان انسان . یک جمله گفتید ده بار از کلمه انسان سو استفاده کردید. شما همان انسان را فریب میدهید و تمام مسائل مربوط به همان انسان را تحریف میکنید از مدنیت و تاریخ و حقوق گرفته تا بقیه موارد.

کل مقاله شما اشاره دروغ به نوای تارهای روحی آذربایجان و نسیمی و فضولی آذربایجانی دارد. تمام این دروغهای مشمئز کننده را به نام انسان میگویید خیال میکنید دوران پیشه وری است من نسل بعد از انقلاب هستم باید جواب دهید چرا دروغ میگویید.
من میگویم چرا میدنیت آذربایجان را تحریف میکنید شما جواب میدهید ما نمی خواهیم شناسنامه کسی و یا چیزی را تفتیش کنیم و تمام این موارد مربوط به فرهنگ بشری است!! ایا کسی گفته تار برای حیوانات است؟ شما ادعای اذربایجانی بودن ربابه ممد اوا و فضولی و نسیمی را کرده اید بیایید جواب بدهید چرا دروغ میگویید؟

من به شکل موردی به سخنان دروغ شما اشاره کردم چرا داستان میبافید اگر میتوانید به شکل موردی یک دروغ و اشکال و توهین از سخنان استاد کدکنی بیاورید. اگر دستتان خالی نبود مقاله کدکنی را رها کرده از شعر و غزل فضولی و نسیمی بغدادی اویزان نمیشدید تا به اسم انسان همان انسان را فریب دهید.

خانواده های آذربایجانی نمی خواهند به کودکان خود ترکی یاد دهند همان خوانواده های اذربایجانی که تا 300 سال پیش به گفته چلبی تاریخ نگار عثمانی به پهلوی سخن میگفتند. این فارسی سازی نیست استاد اتفاقا شما با زور می خواهید ترکی سازی کنید ان هم با چسبادن شاعرهای بغدادی به اذربایجان. فارسی از طرف تمام ملت ایران به شکل طبیعی انتخاب شده و زبان فرهنگی و میانه تمام منطقه است. از عثمانی تا بابریان هند.

باز هم سوال بی جواب خود را تکرار میکنم یک مورد از ظلمهای که به تقوام ایران میشود تا به شکل موردی و کاملا و اضح و مشخص بنویسید؟

من در کامنت قبلی نوشتم شما مدعیادعای ظلم به اقوام هستید این ادعاهای خود را بنویسید من هم جواب دهم و در همین سایت منتشر شود تا ببینیم این ظلم چیست که ول کن ملت ایران نیستید. تا رسوا شوید و همگان ببینند.