Skip to main content

کسانی هستند که مغزشان یخ زده

کسانی هستند که مغزشان یخ زده
تبریزی

کسانی هستند که مغزشان یخ زده است و سخن گفتن با چنین کسانی بیهوده است! چنین کسانی می گویند: "ماست سیاه است!" و پس از آن که ماست سفید را روی میزی ریخته و به روی میز می مالیم و می گوئیم: "نگاه کن، این هم از رنگ ماست که سفید است!" با انبوهی از دلائل علمی و فلسفی و تاریخی و منطقی می گویند که نه، ماست سیاه است!!!

درباره مغول ها چند نکته نیاز به یادآوری دارند، نخست آن که مغول ها و ترک ها هیچ گونه پیوند نژادی و تباری و زبانی و فرهنگی ندارند و آریاپرستانی که کارهای مغول ها را هنگام تازش به ایران به حساب ترک ها می گذارند دارند تاریخ را تحریف و دستکاری می کنند!

چنگیزخان مغول هنگام تازش به ایران بیش از نود درصد کسانی را که کشتار کرد ترک بودند و سخن پان آریاهائی که می گویند: "هنگام حمله ترکان مغول!!! به ایران زمین هزاران تن از ایرانیان آریائی نژاد کشته شدند!" یک جوک است و با این سخن .....

..... دارند همه را به خودشان می خندانند! چنگیزخان مغول هنگام تازش به ایران به شهرهای فارس نشینی مانند شیراز و کرمان و سپاهان و کاشان و همدان و ..... حتی یک سنگریزه نیز پرتاب نکرد چه رسد به کشتار! و آن چنان که گفته شد بیش از نود درصد کسانی که هنگام تازش مغول ها به ایران کشته شدند ترک بودند نه از نژاد اهورائی آریائی! سخن گفتن از گروهی به نام ترکان مغول که در هیچ جا یافت نمی شود مانند سخن گفتن از سیاهپوستان ژرمن نژاد!!! است و ما گروهی به نام ترکان مغول نداریم!

مغول بودن نشانه آدم بد بودن نیست و مغول نبودن نیز نشانه آدم خوب بودن نیست، چنان که ناپلئون بناپارت شوونیست، کایزر ویلهلم پان ژرمن، بنیتو موسولینی فاشیست، آدولف هیتلر نازی، صدام حسین پان عرب، اسلوبودان میلوشوویچ پان صرب و ..... که مغول نبودند آشغال هائی بودند که ددمنشی ها و جنگ افروزی های آنها از یادها نخواهند رفت! در ایران نیز روح الله خمینی که مغول نبود یک ابردیکتاتور از آب درآمد!

از سوی دیگر ولادیمیر ایلیچ اولیانوف (لنین) مغول تبار بود اما آیا آدم بدی بود و یا برای خوشبختی انسان ها می کوشید؟ چنان که در ایران و در شهرهائی مانند مراغه و آذرشهر و بناب و تایباد و فریمان و ..... به فراوانی مغول تبارانی را می توانیم پیدا کنیم که ترک زبان یا فارس زبان هستند (البته نه ترک نژاد یا فارس نژاد!) که آدم های خوبی هستند، این سخنان را من برای کسانی که مغزشان یخ نزده است نوشتم نه برای کسانی مغزشان یخ زده است و باز هم خواهد نوشت و خواهند گفت: "ترکان مغول!!! به ایران تاختند و چنین و چنان کردند!" که در این باره ها نگاه کردن به نوشتاری در لینک زیر نیز سودمند است

http://iranglobal.info/node/19054