Skip to main content

جناب lachin,

جناب lachin,
peerooz

جناب lachin,
با تشکر از توجه سطحی به عرایض بنده, من بارها کوشیده و متناوبا از عدم توجه و نبود نفس هم نفس دلسرد شده ام و آخرین آن, آخرین کامنت من که با جمله "بیان درست آن به فرهنگ جناب استاد ادبیات زبان فارسی " ری..ن و مالیدن" است که کودک در قنداق انجام میدهد و سر ما را به چیز هایی گرم میکند که چهل سال بعد گند آن ما را بیدار خواهد کرد.". و اکثر قریب به اتفاق آخرین کامنت های این سایت هنوز همان است که بود.

زمانی که من در این سایت مکرر به محتویات کامنت ها ایراد گرفته و گفته ام که محتویات آنها آبرو و حیثی برای ترک و فارس باقی نگذارده است, به احتمال زیاد شما سرگرم همان بوده اید و هستید, من فارس-ترک-کرد و مسلما عرب, این گونها فارس ها را همیشه آریا پرستان دانسته ام و به ترک ها لقبی نداده ام و فحاشی و بد گویی و بد دهنی و توهین و دوبهم زنی را آزادی بیان ندانسته ام و در طول این سالها

کسی را هم نفس خود نیافته ام. بی جهت نبود که در یکی از کامنت های اخیرم خطاب به شما عرض کردم "به من درس مقامات محبت میدهد بلبل - سیاه مستی ببین کز دست مطرب ساز میگیرد". اگر شما "مرد میدانید" لطفا "ز تارف کم کرده و به مبلغ بیافزائید" و سعی کنید که این سایت را از کامنت ها و مقالات فوق الذکر پاک نمائید. این گوی و این میدان.