Skip to main content

من روشن فکران مدعی تجزیه

من روشن فکران مدعی تجزیه
Anonymous
عنوان مقاله:
همکاری بجای تجزیه

من روشن فکران مدعی تجزیه طلبی در ایران را متهم به خیانت و جنایت میکنم. این گروه از قدرت پرستان که هدفی جز قدرت پرستی در سر نداشتند با فریب مردم ایران با شعار آزادی خلقهای تحت ستم و سوسیالیسم بزرگترین ضربات را به مردم ایران زده اند.
این گروه مکار و عامل بیگانه با دفاع از نظام پلید اسلامی مسبب سیاه روزی مردم ایران در چهل سال گذشته است. بیش از صد سال است که چپ به مردم ایران وعده سر خرمن میدهد .این گروه ضد ایرانی بدون داشتن هیچ باوری به آزادی و حکومت قانون در ایران هزاران انسان بیگناه را به دست جلادان اسلامی به گشتن داد وخود راه فرار را در غرب امپریالیستی در پیش گرفت. نگاهی به اعترافات برخی از این بخت برگشتگان وفریبکاران کافی است تا بدانیم تا در چه منجلاب و بدبختی و روز مرده گی حسرت همان دوران حکومت کودتا را میخورند.
نتیجه ۱۰۰ سال کار فکری جریان روشنفکری چپ حکومت اسلامی است

و بسوی تجزیه ایران رفتن در حقیقت بسوی گشتار مردم رفتن است.گویی تجزیه آیران را میتوان همچو خانه ای در دفتر اسناد رسمی به نام این آن کرد.این مدعیان باز هم روزی فرار را بر قرار برخواهند گزید و مردمی فریب خورده را به گشتن خواهند داد .نه آقای محترم از روزگار وانچه بس سر قربانیان قدرت آمده است پند بگیرید .