Skip to main content

آقای Peerooz

آقای Peerooz
lachin

آقای Peerooz..
از بدو افتتاح این سایت با ارزش, تا انجا که توانستم عفت قلم را حفظ کرده و مخالفت هر سانسوری هم هستم. ما تنها در فضای باز و آزادی می توانیم رشد بکنیم. دو بار در عرض این سال ها کامنت من سانسور شده است که اولی را بعد از درج کردن از کارکنان محترم ایران گلوبال خواهش کردم که کامنت مرا بردارند که خوشبختانه این کار را انجام دادند و دومی را هم چندین روز پیش.
کاربر گرامی.... در موقعی که در زندان های کهریزکی حتی به مردان هم تجاوز جنسی میشود , خیلی ها هنوز در افکار و در فرهنگ بیمار گونه تقلا میکنند. ما ترک ها بیش از 90 سال است که از این تحقیرها که شخصی ( احساس میکند که پزشک جانوران میشود ) راشنیده ایم. ولی من ( احساسات شخصی من است ) متاسفانه بیشتر از این را نمی توانم تحمل بکنم. شاید این یک نقطه ضعف من باشد , نمی دانم. بدان جهت است که اگر کسی مرا تنها بخاطر ( ترک ) بودن تحقیر بکند نه

تنها در مقابلش ایستادگی میکنم بلکه عکس العمل شدیدی هم نشان میدهم. همانطوری که در یکی از رستوران های ایرانی در وست وود لوس آنجلس چندین سال پیش مشتریان میز بغلی که غذا میخوردند و هم جوک های ترکی میگفتند و می خندیدند بعد از مدتی من کنترل را از دست داده و چای داغ را برسر یکی از (( جوکر )) ریختم که با پا در میانی پلیس به سرانجام رسید ولی دوست دخترم بخاطر این عکس العمل از من جدا شد. و فکر میکنم کار این دختر (( عاقلانه تر )) از من بود...در هر حال بهترین ها را برایتان آرزومندم.