Skip to main content

جناب lachin,

جناب lachin,
peerooz

جناب lachin,
با تشکر از پاسخ و بیان صریح موضع خود در جای دیگر که "....هرچند که من یک استقلال طلب از آزربایجان هستم..." و در اینجا که "....چای داغ را برسر یکی از (( جوکر )) ریختم ...", من مدت ها ست که کامنتی در جائی ننوشته ام زیرا پس از سالها کامنت نویسی, کسی را همراه خود نیافته و این مشغولیت بی حاصل را کنار گذارده بودم. سال ها کامنت های شما دیده و احتمالا هرگز با شما گفتگویی نداشته ام جز اخیرا که شما ۷۰ در صد کلمات فارسی را بیگانه دانستید و بنده عزض کردم که انگلیسی محبوب شما هم چیزی در همین حدود است. و دیگر آنکه شما ناجوانمردانه با Ad hominem و یا Character assassination و ترور شخصیت رازیانه, بهانه را به Colonoscopy وصل فرمودید. و اینها موجب پاسخ های من گردید.

من همیشه سعی کرده ام که با افراد متعصب وارد گفتگو نشوم. متعصب نام دیگری برای عاشق است و مرام عاشق همیشه این بوده و هست که

"منظور ما شنیدن نام تو بوده است, گاهی ز ناصح ار سخنی گوش کرده ایم". و گفتگو بجایی نمیرسد.

من به دلیلی که برای شما قابل قبول و احتمالا قابل درک نیست طرفدار یک پارچگی مملکتم نه به خاطر آنکه آریا پرستم, بلکه بخاطر آنکه سرانجام اگر بناست که با هم زیست کنیم چرا این جریان را از همین اکنون شروع ننمائیم که قرن ها یکی بوده ایم و زد و خورد هایی که در این کامنت ها دیده میشود یا از مامورین آتش افروزیست که به شعله نفاق میدمند و یا از کسانی که نمیدانند "کز کشیدن سخت تر گردد کمند".

در مورد جوک ها من بارها و بارها در این سایت و سایت های دیگر گفته ام که این جوک ها اکثرا ناشی از بی تربیتی ماست و گرنه حتی در آمریکائی که در نژاد پرستی گروه های سفید پوست شکی نیست اگر کسی جوکی در باره سیاه ها بگوید و یا اگر حتی آنها را Negro بخواند موج اعتراض سفید و سیاه به آسمان میرسد و اقلا حفظ ظاهر مینمایند. با این تفاصیل گمان نمیکنم ادامه گفتگوی ما بجایی برسد و از توجه شما ممنونم.