Skip to main content

میگویند روضه خوانی - ببخشید

میگویند روضه خوانی - ببخشید
peerooz

میگویند روضه خوانی - ببخشید یکی از علما - دعا میکرد که خداوند ۵۰۰ تومان آنروز و احتمالا ۶۰۰,۰۰۰ تومان امروز به او بدهد و بی وقفه آنرا پس بگیرد. پرسیدند فایده این دعا چیست؟ گفت خداوند مگر جانم را بگیرد که به پولش برسد.

جناب وضعی اوضاع ایران را آنطور که از اخبار بر میآید توصیف فرموده اند و نکته ای را ناگفته گذارده اند که چه کردیم که به این بلا مبتلا شدیم؟

ظاهرا زمانی که کارد به استخوان مردم رسیده و رژیم با عواقب آن روبرو شود روضه خوان معظم رهبری, با چرخش ۱۸۰ درجه ای یکی از نوکران را به صدارت منصوب فرموده و با ته به طویله میروند. در غیر این صورت کودتای نظامی و به و مصر و پاکستان تبدیل شدن احتمال دیگری ست که احتمالا آمریکا در صدد یافتن راهی برای تغییر رژیم است. چشمم از اینکه خود ملت چهل پاره بتواند کاری بکند آب نمیخورد.

نکته مهمتر اینست که ما

در چه دنیایی زندگی میکنیم - و خواهیم کرد - که سرنوشت ۸ - ۷ میلیارد جمعیت دنیا به دست دولتی افتاده است که افسار آن به دست شارلاتان خود پسند (نارسیست) عوام فریب روغن مار فروش و خانواده اوست که حتی بر خلاف رسم متداول, کسی از سابقه مالیاتی او خبر ندارد و افسار خود او و مشاورانش به دست ایالات متحده اسرائیل است؟ یعنی چین و روس و آلمان و "بریتانیایی کبیر"! و هند و برزیل و مکزیک و ژاپن و دنیای اسلام به "رهبری" عربستان سعودی و غیره, همگی به این خفت و خواری و "پیسی" مبتلا شده اند؟ و چه شد که نه تنها ایران بلکه تمام دنیا به چنین روزی افتاده است؟ آیا "قضا چون زگردون فرو هشت پر - همه عاقلان کور گشتند و کر"؟ نمیدانم.