Skip to main content

جناب ایلیار

جناب ایلیار
Anonymous
عنوان مقاله:
درجواب ایلیار

جناب ایلیار
بهترنیست شما از ادبیات شیخ شاهی رایج استفاده نکنید.
آیا برای شما به عنوان نویسنده عملکرد ونتیجه پادشاه تورک صفوی وپادشاه تورک عثمانی امروزه قابل لمس نیست ؟
آیا پادشاه تورک صفوی امروز زنده بود وضع تاسف بار تورک ها را درایران می دید ومقایسه می کرد با تورکها آن سوی اراز وتورکیه به نظرشما اجازه می داد ما تف کنیم به صورتش ویا خود تف سربالا می کردند.
امروزه درتورکیه پادشاهان تورک عثمانی در نزد جوانان تورکیه دارای احترام هستند آیا پادشاهان صفوی نیزچنین احترامی درنزد جوانان آزربایحان برخوردارهستند؟
بس جواب سوال شما ازاینکه 20سال تبریز دراشغال عثمانی بوده جوانان آزربایحان دادند.
درمقایسه میراث دوپادشاه صفوی وعثمانی می شود نتیجه گرفت پادشاهان عثمانی آینده نگربودند واین فلاکت آزربایجان را آن روزمی دیدند ولی پادشاهان صفوی فاقد دوراندیشی بودند .

شماخود برتر بینی را لحظه ای از پان ایرانیست ها ربودید با اینکه درایران حق چاپ ونوشتن وخواندن به تورکی را قدغن است ولی شما خود را ازدانشگاههای ترکیه و آزربایحان برتر می دانید !
فکر کنم به خاطر شما است که گفته می شود هنر نزد ایران است وبس
درنوشته وسایت های شیخ شاهی پان ایرانیست ها کوروش هخامنشی تنها کاری که نکرده این مادرش را برای معالجه نزد دکتر حدال عادل نبرده است .
حال با این همه امکانات لشگری وکشوری که دراختیار پان ایرانیست است از دیگران چه انتظاری دارید باید ازابزار پان ایرانیست عین خودش استفاده کرد.
ببینید کلمه تورکی "خوروز" تبدیل به خوروس ومصادره می شود ویا معادل کلمه قیچی را برشکار به کارمی بردند برای شما چندش آورنیست ولی حداقل نوشته تورکی فعالین مدنی که بابت چاپ هراثری به زندان می آفتند وهیچگونه حمایت مالی ندارند چندش آوراست ! .
جناب ابلیار خسته نباشید