Skip to main content

آقای کیانوش توکلی چندین کامنت

آقای کیانوش توکلی چندین کامنت
کاوه جویا
عنوان مقاله:
حذف کامنت ها به دست آقای کیانوش توکلی

آقای کیانوش توکلی چندین کامنت را، که هیچ توهینی در بر نداشتند و تنها نقد و نظر بودند، به بهانه ی رعایت "انسانیت" حذف کرده است. من هیچ مخالفتی با رعایت "انسانیت" ندارم و به سهم خود برای آقای محمد رضا لوایی آرزوی تندرستی و عمر دراز می کنم. اما شگفت این است که احساسات کیانوش توکلی تنها در موارد ویژه ای به جوش می آید و به فکر رعایت "انسانیت" می افتد. برای نمونه، در آن هنگام که کامنت ها یا نوشتارهایی با واژه هایی دشنام آمیز و رکیک، اشخاصی را، زنده یا درگذشته، سالم یا بیمار، حتی در حال بیماری شدید، به باد هجوم می گیرند، اثری از احساسات "رقیق" و "انسانی" کیانوش توکلی دیده نمی شود. به نظر می رسد این جوشش احساسات کیانوش توکلی با اموری چون "کمک مالی" یا تحویل گرفتن ها و مهمان کردن ها و ... بی ارتباط نباشد!
در اینجا نمونه هایی از کامنت های حذف شده به دست کیانوش توکلی را برای داوری همگانی ارائه

می دهم:

عنوان مقاله:
یاری به اقای لوایی
سه شنبه, ژوئیه 10, 2018 - 19:08
راز
بهترین راه این است که آقای لوایی به اروپا پناهنده شوند و مجاناً تحت معالجه قرار بگيرند.
«صفحه شما»


چهارشنبه, ژوئیه 11, 2018 - 07:01
Anonymous
حلا نوبتی هم که شده نوبت اردوقان است به یارادیچلیق بگوید که دست جناب لوایی را بگیرد و با هواپیمای خطوط ترکیه او برای معالجه مجانی به ترکیه ببرد.
«صفحه شما»

عنوان مقاله:
فراخوان یاری به آقای محمدرضا لوائی
سه شنبه, ژوئیه 10, 2018 - 22:44
یک ایرانی
اول تعیین کنید که وطن او (محمدرضالوایی)،کجاست ؟وچه کسی هموطن او می تواند باشد/ما ایرانیان هموطن بوزقورد و چپ و حزب الهی نداریم.
«صفحه شما»

به دید من در هیچکدام از این کامنت ها توهینی نیست و قابل انتشار می باشند. رسانه ای که بخواهد آرمان بزرگ آزادی بیان و اندیشه را فردای "احساسات رقیق" شخصی این و آن کند، به ویژه زمانی که این احساسات در واقع ماسکی برای منافع مادی باشند، از آرمان "آزادی" جز مضحکه ای بر جای نخواهد گذاشت.