Skip to main content

ادامه

ادامه
آ. ائلیار

ادامه
رئیس پلیس آگاهی استان البرز خاطرنشان کرد: پس از این اعتراف به محل رها کردن پراید رفتیم و خودروی مریم را در حالی که مدارکش داخل آن بود، کشف کردیم. از سوی دیگر در شاخه دیگری از تحقیقات، هویت جسد سوخته مشخص شد و مطمئن شدیم جسد متعلق به مریم نیست. روز یکشنبه و پس از ۱۰ روز [ شکنجه و واداشتن به تکرار سناریو ساختگی]]از قتل سرانجام پسر جوان لب به اعتراف گشود و به قتل مریم اعتراف کرد. او ادعا کرد جسد را در باغچه‌ای در حوالی شهرک گل‌های فردیس دفن کرده است. این باغچه متعلق به خواهر متهم است.[ اطلاعات باغچه از مریم کسب شده] با اعتراف متهم، تیمی از ماموران با همراهی بازپرس راهی باغچه شده و با راهنمایی پسر جوان جسد در باغچه کشف شد. متهم مدعی بود به خاطر مخالفت مریم با ازدواج مرتکب قتل شده است.

اعترافات متهم به قتل

مهدی ۲۹ ساله که در بنگاه املاک در فردیس کار می‌کند، پس از افشای راز جنایت درباره انگیزه‌اش از قتل مدعی شد:
هفت سال قبل با مریم آشنا شدم و قرار بود با هم ازدواج کنیم. مدتی بود او سرد شده بود و می‌گفت، از ازدواج با من پشیمان شده است. روز پنجشنبه با هم قرار گذاشتیم تا صحبت کنیم. او ادعا کرد یکی از اساتید دانشگاه از او خواستگاری کرده و قصد دارد با او ازدواج کند. با شنیدن این حرف، کنترل خود را از دست دادم[ با شنیدن این حرف کسی دست به قتل نمی زند. و کنترول اش را هم از دست نمی دهد. که میداند قصاص خواهد شد. ] و با دست و شال خفه‌اش کردم[ درکدام نقطه؟ بیرون ماشین یا داخل آن؟ محل ملاقات کجا بود؟ باغ؟].
بعد از قتل تصمیم به دفن جسد در باغ گرفتم، به همین خاطر بیل و کلنگ آورده و شروع به کندن زمین کردم. یکی از همسایه‌ها به من شک کرد و به پشت‌ بام آمد و پرسید مجید چه‌ کار می‌کنی؟ به دروغ گفتم برای ساخت آلاچیق چاله‌ای حفر می‌کنم.

حدود نیم متر زمین را کندم و جسد را دفن کردم. بعد هم ماشین او را به تهران برده و رها کردم. نمی‌خواستم به قتل اعتراف کنم تا جسد پیدا نشود اما بعد از ۱۰ روز [ شکنجه و قبول سناریو دیکته شده] راز جنایت فاش شد و مجبور به اعتراف شدم.

جسد قابل شناسایی بود

به گفته رئیس‌ پلیس شهرستان فردیس، با توجه به مرطوب بودن باغچه، جسد قابل شناسایی بود و از سوی خانواده مریم شناسایی شد. متهم تنها روی صورت مقتول دوغاب گچ ریخته بود. [ متهم یا رصد چیان؟]

بازسازی صحنه قتل

سرهنگ صفایی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز هم در پایان تاکید کرد: پلیس بدون توجه به جوسازی‌های سیاسی که در این پرونده بود به تحقیقات خود ادامه داد و خیلی زود متهم دستگیر شد و در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد. او به زودی صحنه قتل را با دستور بازپرس پرونده بازسازی می‌کند.
انتهای پیام