Skip to main content

آقای اییلار اگر شما خواهان

آقای اییلار اگر شما خواهان
Anonymous
عنوان مقاله:
خشونت انقلابی برای زبان مادری

آقای اییلار اگر شما خواهان آموزش به زبان مادری هستید چه نیازی بود دست به اسلحه ببرید و انقلابی شوید؟
من مطمن هستم که آموزش به زبان مادری در زمان شاه فقید بمراتب قابل پذیرش بود تا حمله به سیاهگل واعدام انقلابی آن سرمایه دار شریف آقای فاتح یزدی. از قضا آن کسیکه او را اعدام انقلابی کرد از فرزندان یکی از رهبران فرقه دمکرات بود.
زبان مادری متاسفانه بهانه بود تا قدرتهای
خارجی بتوانند به تسلط خود بر مناطق کوچک ادامه دهند .جریان فرقه دمکرات نیز روی زبان مادری پافشاری نکرد بلکه روی ایجاد حکومت کارگری و پیوستن به اتحاد جماهیر سوسیالیستی شوروی .واقعیت این است که جریان چپ در آیران نه جریانی بومی ویا ملی بلکه جریانی وارداتی برای حفظ منافع بیگانه میباشد.قتل شادروان پیشه وری به دستور استالین نشان داد جریان فرقه فقط ابزار بوده است.

جریان چپ اساسن جریانی بی هویت وخیانتکار ودروغگو است.اگر شما روزنامه های مردم ارکان حزب توده و روزنامه کار را ورق بزنید نوشته ای ستونی به زبان ترکی عربی ویا کردی ویا جزوه ای ویا کتابچه ای جداگانه به این زبانها پیدا نخواهید کرد در حالیکه همین حزب توده از جنایتکاری مانند خلخالی به عنوان نامزد حزب برای ریاست جمهوری دفاع کرد. توجه دارید که زبان مادری شما چگونه قربانی اهداف شوم ویرانگر حزب توده شد. اگر جریان چپ در سال ۵۷ نه بدنبال کودتا برای کسب قدرت بلکه فقط برای همین آزادیهای بوژوایی واموزش به زبان مادری کوشش میکرد امروز با مصیبت تاریخی روبرو نبودیم..بنا براین این جریان چپ است که به دشمنی با زبان مادری شما برخاسته ونه دیگران.