Skip to main content

بحران آب در ایران

بحران آب در ایران
peerooz

بحران آب در ایران

"خروس بی محل
لغت‌نامه دهخدا
خروس بی محل . ..... خروسی که نه بوقت خواند.(یادداشت بخط مؤلف ). || آنکه کاری را در غیر موقع انجام دادن خواهد. (یادداشت بخط مؤلف ).".

"عیسی کلانتری، که در دههٔ ۱۳۷۰ وزیر کشاورزی جمهوری اسلامی ایران بوده‌است.......... اظهار داشته اگر تا چندسال آینده این معضل رفع نشود هفتاد درصد جمعیت کشور مجبور به ترک ایران می‌شوند.".

"حسن عباسی رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز در جمهوری اسلامی ایران علت اصلی خشک شدن سدهای ایران را بالا رفتن معصیت و گناه بیان می‌دارد و اجرای برنامه‌های احیا یا بهبود محیط زیست را بی‌ثمر می‌داند.[۴۴][منبع بهتری نیاز است]
احمد جنتی امام جمعه موقت تهران در خطبه نماز جمعه در سال 1378 با استناد به آیات قرآن گناه را دلیل کم شدن بارش باران دانست. از جمله به آیه 96 سوره اعراف استناد نمود که می گوید :و

اگر اهل شهرها و آبادی‌ها ایمان می‌آوردند و پرهیزکاری پیشه می‌کردند، یقیناً [درهایِ] برکاتی از آسمان و زمین را بر آنان می گشودیم".

"بحران آب در ایران - ویکیپدیای فارسی".

بعد از حکومت "روضه خوان ها" چشم ما به دل نگرانی های امثال جناب جلال ایجادی، استاد دانشگاه در فرانسه در زمینه‌ی جامعه‌شناسی و کارشناسی محیط زیست و اکولوژی که در دانشگاه کنام پاریس، دانشگاه پاریس ۱۳، دانشگاه پاریس شرقی و دانشگاه اکول سانترال پاریس در رشته جامعه‌شناسی، جامعه‌شناسی صنعتی و کار، نظام‌های مدیریتی و سازمانی و اقتصاد پایدار تدریس می‌کند روشن که "...بانگ بی هنگام برداشت - نمیداند که چند از شب گذشته".

"....هفتاد درصد جمعیت کشور مجبور به ترک ایران می‌شوند.". ما اینیم.