Skip to main content

سرور گرامی جناب تبریزی

سرور گرامی جناب تبریزی
Anonymous
عنوان مقاله:
آموزش زبان و ادبیات فارسی و تکلم دانش‌آموزان ابتدایی به فارسی خط قرمز آموزش ما

سرور گرامی جناب تبریزی
حق با شماست. من هم تعجب می کنم که چرا اینگونه خبرها را در این تارنما نشر می دهند.
البته جناب وزیر آموزش و پرورش جمهوری اسلامی فردی نادان است وگرنه این حرفها را نمی زد بلکه بدون سر و صدا و طی دستورالعملی محرمانه به آموزگاران دستور می داد که در کلاس به زبانهای محلی تکلم نکنند. ما در زمان رضاشاه کبیر اشتباهاتی کردیم و سیاست از بین بردن زبانهای دیگر را علنی کردیم ولی بعد در زمان شاهنشاه آریامهر این سیاست را مخفیانه پیش بردیم و تا حد زیادی هم موفق شدیم و اگر نظام شاهنشاهی ما فرو نمی ریخت، موفق می شدیم تمام زبانهای غیرفارسی را از بین ببریم و درنتیجه فرهنگ آنها را هم از بین می بردیم و به هدف نهایی خودمان یعنی «یک زبان، یک فرهنگ، یک ملت» می رسیدیم.
حالا این وزیر نادان این سیاست را در یک کنفرانس بطور علنی اعلام می کند و اختر خانم هم بدون درنظر گرفتن هدف ما،

و اختر خانم هم بدون درنظر گرفتن هدف ما، آن را در این تارنما منتشر می کند و بهانه به دست پان ترکها و پان عربها و پان کردها و... می دهد.
و اما شما سرور گرامی جناب تبریزی
شما مجدانه به کار خودتان ادامه دهید. اگر حرفهایی را که شما می زنید من بگویم، خواهند گفت که خب، پان ایرانیست است و بسیاری حرف مرا نخواهند پذیرفت ولی شما با این ستاره سرختان و دفاع جانانه تان از کمونیسم، می توانید تاثیر بسیار زیادی داشته باشید. مردم خواهند گفت که ببینید کمونیستها هم می گویند سرکوب زبانهای محلی خوب است.
به حرفهای یک من یک غاز این پانهای رنگارنگ هم توجه نکنید که به شما ایراد می گیرند که چرا از حق و حقوق زبانی و فرهنگی مردم دفاع نمی کنید که هیچ، علیه آن هم هستید. شما کار خودتان را بکنید که کمک بزرگی در سرکوب و ازبین بردن تمامی این زبانها و فرهنگهای انیرانی به ما می کنید.
به اختر خانم و دیگر همکاران او در این تارنما هم دستور بفرمایید که خبرهای اینچنینی را سانسور کنند و همه را در بیخبری نگهدارند که این عین خواست ماست.
سپاسگزار شما سرور گرامی هستیم.