Skip to main content

با تشکر از محقق گرامی جناب

با تشکر از محقق گرامی جناب
Anonymous
عنوان مقاله:
زبان فارسی ویرانگر وحدت جامعه کثیرالمله ...

با تشکر از محقق گرامی جناب ائلیار لازم است به محضر گرامی وی عرض شود که حرفهایشان در خصوص ویرانگری زبان فارسی نسبت به زبان و فرهنگ ملل دیگر جغرافیای موسوم به ایران، فروپاشی ایران و تشتت بین خلقها کاملا صحیح است. همانطور که مشهور است زبان فارسی، زبانی عقیم و عقب مانده است. ساخت فعل ساده جز معدوی فعل من در آوردی در آن، تقریبا غیر ممکن است. این زبان که فرسنگها از دنیای تمدن و زایش کلمات عقب مانده است، در واقع با تزریق سرم زنده است، با پومپاژ میلیاردها دلار پول نفت مفت عربهای الاحواز، نفس میکشد،
زبان فارسی در واقع مثل جنازه ای است اگر ول کنی متلاشی میشود. این زبان که بزور سرنیزه و قتل عام زبانهای ملل ایران زنده است، در بین مردم ایران مقبولیت اجتماعی ندارد زیرا این زبان رابطه علمی ملل ایران را با جهان خارج کاملا قطع کرده است! این زبان زبانی عقیم، عقب افتاده و عامل اصلی

عقب ماندگی مردم ایران از قافله تمدن عصر حاضر است. این زبان نه تنها در فقر فرهنگی و خرافات مذهبی غرق است، بلکه بدتر از همه قاتل زبانهای مردمان ایران است. در واقع این زبان، زبانی قاتل و زندان خلقهاست.
این زبان نه زبان علم است، نه زبان فلسفه است، نه زبان تکنولژی است، نه زبان اختراعات است نه زبان اکتشافات است و نه زبان کامپیوتر و تکنولژی مدرن.
همانطور که قبلا نیز به بمحضر حضرات پانفارسیسم، پان ایرانیسم و چپهای ناسیونال شوونیسم پانفارسی مثل آقای (تبریزی) که سینه چاک تحت پرچم قلابی مارکسیسم، ناسیونال شوونیسم فارس را تبلیغ و ترویج میکند، عرض کرده بودیم. اگر این آقا این حرفها را در تبریز ـ اردبیل، در تهران ـ قزین در همدان ـ کرج بزند مردم کوچه بازار به حرفهایش با صدای بلند میخندند. میگویند کسی که میخواهد زبان چهل میلیون تورک آزربایجانی را قدغن کند غلط میکند با دهن خامنه ای!!
اما تعجب اینجاست ایشان نزدیک چهل دهه است در یک کشور امپریالیستی غرب جا خشک کرده در کمال رفاه و آسایش که حتا رنج کارگر را نیز نمی تواند تصور کند، از کمونیسم دم میزند، در صورتیکه از حرفهایش معلوم است فاقد دانش مارکسیستی است. ایشان اگر ادعای مارکسیستی دارد، نام کتابهائی را که از مارکس به زبان انگلیسی ،آلمانی و یا به دیگر زبانها خوانده است نام ببرد، برای خوانندگان مارکسیسم و نظر مارکس را در خصوص نقد تئوری آدام اسمیت را توضیح دهد. آقای تبریزی با عرض تاسف مثل اغلب افراد به اصطلاح چپ بیسواد میخواهد سیاستهای استعماری شوونیسم فارس را که یک سده تمام، جغرافیای موسوم به ایران را بمردم جهنم کرده است، بخورد مردم دهد. از این آقا باید پرسید مارکس در کجای آثارش گفته است چهل میلیون آزربایجانی اجازه ندارد به زبان مادری خود درس بخواند!؟