Skip to main content

هو

هو
Anonymous
عنوان مقاله:
پاسخ به یک کذب نامه

هو
۱۲۱
در سلسله نعمت اللهی سلطانعلیشاهی گنابادی یک اصل مهم و اساسی وجود دارد و آن فرمان قطب سلسله می باشد که أن فرمان به هر شخصی چه شفاهی و چه کتبی داده شود احدی از درویشان حق دخالت در کارهای او را ندارد و ایراد به شخص دارای فرمان ایراد به صادر کننده فرمان می باشد! که در این ماه های پس از ماجرای گلستان هفتم اشخاصی با تبلیغات منفی که مستند موجود است! اقدام به اتهامات واهی و بی پایه و حتی بدتر! باب فحاشی را به برخی از بزرگان صوفیه را کلید زدند و مشخصا دکتر سید مصطفی آزمایش را نشانه گرفتند! که رد پای این رویه را در سالهای گذشته فقط و فقط در سایت های صوفی ستیز رژیم حاکم بر ایران ،نظیر فرقه نیوز،تسنیم، میزان و... می توان یافت! که همسویی افکار این اشخاص که شخص نویسنده کذاب و فحاش این مطلب هم جزئی از آنهاست خود نشان دهنده موضوع می باشد
این اشخاص پا را فراتر از حد نداشته خود گذاشتند و با ترفندی

فعالیت های حقوق بشری دکتر آزمایش سالهاست که جیغ رژیم و ایادی مزدورش را درآورده و می توانم فایل صوتی اظهارات آخوندک های فرق و ادیانی را که بارها منتشر کرده ام را تقدیم کنم به علاقمندان حقیقت جو،تا پی ببرند که چرا این افراد تا این حد اصرار می ورزند به اتهام پراکنی و فحاشی به دکتر سید مصطفی آزمایش!
حال به ادامه مطلب سایت ها برگردیم.
آیا در این ۴ دهه که مدام به درویشان گنابادی حمله شده سایتی وجود داشته؟ آیا اساسا اینترنتی وجود داشته؟
آیا دفاع از حقوق اجتماعی انسان ها را می توان برچسب های امنیتی و تحریک سایت ها نامید؟ بله! رژیم حاکم و ایادی مزدورش این کار را کرده و می کنند و می بینیم!
بگذارید کمی به عقب برگردیم: از بدو ورود آخوندک های مارکسیست لنینیست که مطهری سال ۴۲ می گوید؛ ای خاک بر سر ما که در حوزه علمیه ۱۸۰۰۰ طلبه کمونیست وجود دارد!
حمله به مزار سلطانی بیدخت و سر دادن شعارهای بی شرمانه علیه قطب سلسله حضرت رضاعلیشاه که ایشان از نظر علمی در بالاترین جایگاه قرار دارند و طی۵۰۰ سال گذشته نظیر شان وجود نداشته است. و نمونه آن شعارها را امروز روی دیوارهای گلستان هفتم و اطراف آن می بینیم. و همین موجب هجرت ایشان از زادگاهشان به تهران شد.
حمله و غارت حسینیه کرمان، حمله و به آتش کشیدن حسینیه مشیر السلطنه (امیرسلیمانی)تهران، دستگیری مشایخ و مأذونین سلسله که در همان زمان فایل صوتی در زندان سپاه از جناب آقای عبدالغفور ابوالحسن زاده قوچانی درویش ناصرعلی تهیه شد و ایشان عطاء ولايت وقيح را به لقاءش بخشيده و كاملا اين را رد كردند.
حمله و غرت و به آتش کشیدن حسینیه قم، بروجرد، اصفهان که از آثار بثبت رسیده ملی بود!
حمله به مقبره شیخ اسدالله ایزدگشسب درویش ناصرعلی و به آتش کشیدن مقبره ایشان در تخت پولاد، دستگیری هزاران درویش در این حملات صورت گرفته، حمله به درویشان در کوار و دستگیری بسیاری از درویشان و بقتل رساندن یک درویش و زخمی کردن بسیاری به ضرب گلوله، که آن پرونده همچنان ادامه دارد و موجب احکام سنگین برای درویشان شد، حمله به شیخ سلسله جناب آقای محجوبی و دستگیری ایشان و همراهانشان و انتقال به زندان که موجب تجمع نزدیک به ۵۰۰۰ درویش در ظرف کمتر از دو ساعت شد که مجبور به آزاد کردن ایشان شدند. و بسیاری از موارد بیشمار که در این مقال نمی گنجد.
حال پرسش از این جماعت پروپاگاندای قلم فرسای همسو با رژیم این است؟ در این سالها که این فجایع دهشتناک را طراحی و اجرا کرده اند! آیا اساسا سایتی وجود داشته که بقول شماها موجبات تحریک را فراهم آورد؟!
این گستردگی جنایات مستمر و سیستماتیک را چگونه می خواهید با پروپاگاندا بع خود درویشان نسبت دهید و سایت هایی که از حقوق مردم دفاع می کنند و صدای مردمان ستمدیده را منعکس می کنند؟!
قتل برادرمان درویش شهید محمداسحاق آبادی در همین زندان فشافویه را که توسط تزریق دارو صورت گرفت را بکدام سایت می خواهید نسبت دهید؟!
دزدیدن دکتر نورعلی تابنده در علی آباد بیدخت هنگام سرکشی به املاکشان در سال۸۶ که حتی نام افرادی که همکاری کردند با اطلاعات را می توان یک به یک آورد با دلیل! آن را به کدام سایت می خواهید نسبت بدهید!؟
در جای دیگری به موضوع امضاء بیانیه های دکتر تابنده اشاره شده است و با طرح این موضوع دوباره فرار به جلو کرده اند بسان همیشه!
کسانی که با سلسله گنابادی و شخصیت والای دکتر تابنده تا حدودی هم آشنایی داشته باشند خواهند دانست که ایشان محال است موضوعی را بدون دلیل خاص بیان فرمایند و حتما بایستی موضوع از اهمیت بالایی برخودار باشند که در چندین مورد در تاریخ های مشخص در دو سال پیاپی موضوع امضاءبیانیه هایشان را اشاره می فرمایند!
یقیق داشته باشید که شخصیت ایشان بگونه ای می باشد که بسیار دقیق هستند و اگر این موضوع حائز اهمیت نبود هرگز م