Skip to main content

در آبان سال گذشته نیز مجددا

در آبان سال گذشته نیز مجددا
Anonymous
عنوان مقاله:
پاسخ به یک کذب نامه (ادامه)

در آبان سال گذشته نیز مجددا اعلام فرمودند: هیچ از این فکرها نکنید-که بعد از من چه کسی خواهد بود-و همان کسی (یا کسانی) که این فکر را می کنند هیچ معلوم نیست بعد از منی باشد-زنده باشد!
و در ۱۵ اسفند ۹۶ باز هم این در یک فایل تصویری خبر از سلامت کامل خود و معاینات پزشکان اشاره به چندباره عمر طولانی خود نمودند که مورد تایید پزشکان قرار گرفته و در همان فایل حصر خانگی خودشان اعلام کردند و تاکنون نیز این افراد انکار می کنند!
در یک اقدام مضحک دیگر این اشخاص مطالبی را تحت عنوان حصر دوباره جناب دکتر تابنده منتشر کردند که خارج از چند صفحه اینستاگرامی نبود این خبر! و این موضوع از هیچ منبع معتبری عنوان نشد مگر توسط همین افراد معلوم الحال!
که بازداشت خانگی دکتر تابنده و عدم ارتباط با ایشان به هیچ وجه به نفعشان نیست!چرا که تمام نقشه ها نمایان می شود و دستشان رو می شود!اینها تا آنجایی پیش رفته اند که اگر

با کنار هم گذاشتن همه این مسائل گذرایی که طرح شد، خواهیم دانست، که موضوع ترور ایشان که در فروردین سال گذشته از جانب دکتر تابنده مطرح شد و به همین جهت ایشان در بیمارستان مهر بستری بودند. بسیار مهم بوده و هست و مقاومت ایشان در عدم پذیرش خواسته های رژیم و همچنین مقاومت درویشان در دفاع از حقوق خویش ، موجب شد که رژیم حاکم از در دوست نماها وارد بازی شود برای پیش برد اهدافش! و کسانی همچون نویسنده این کذب نامه و نظیر او را بگمارد برای تبلیغات منفی علیه درویشان، ولیکن بعنوان درویش!
ضعف رژیم در مقابله با تصوف راه دیگری را جلوی پایش گذاشت برای شکستن این بنیان مرصوص و آن استفاده از درویش نماها بود!
نامه پراکنی، اتهامات واهی، فحاشی به فعالان و برخی بزرگان صوفیه که مشخصا دکتر سید مصطفی آزمایش بسیار برایشان مهم است و روزی نیست که در سایت ها و صفحات مدافع رژیم به ایشان حمله نشود!
همه و همه از همان دست نگاه آخوندک های تکفیری فرق و ادیانی مردم ستیز است.
در آخر هم میهنان گرامی و حقیقت جو را دعوت می کنم خود به پژوهش در رویه و زندگی دکتر نورعلی تابنده بپردازید و بدانید که ایشان چگونه عمل کرده و می کنند و تمامی آنچه اینها به ایشان نسبت می دهند، مشتی اراجیف است و با منش این بزرگوار که شخصیتی حقوقی، ملی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و مذهبی می باشد؛ منافات دارد.
کتب و فرمایشات ایشان در سایت www.sufism.ir را تهیه و مطالعه فرمایید.
و ضمن اینکه شخصا به فعالیت های دکتر سید مصطفی آزمایش رجوع نمایید و ببینید که این مرد بزرگ و دلسوز چگونه عمر خویش را همانند استاد خویش دکتر تابنده در راه اعتلای ایران عزیز قرار دادند و کوشش می فرمایند و فقط رژیم حاکم و دشمنان ایران و بشریت نمی توانند این فعالیت ها را ببینند و درصدد تخریب تحت عنوان مختلف بر می آیند.
با سپاس از زمانی که می گذارید و این مطلب را می خوانید.
دست یکایک هم میهنان گرامی را می فشارم و آرزوی سرفرازی برای تمام ایرانیان عزیز و آرامش برای تمام جهانیان را خواستارم.
امید است صلح قلب های ما را در بر بگیرد. چراکه اگر درون ما اصلاح نشود و به آرامش نرسد محال است بیرون درست شود و تصوف در پی اصلاح حقیقت انسان هاست.
مهراد جم