Skip to main content

با سلام، ممکن است آقای وزیر

با سلام، ممکن است آقای وزیر
Anonymous
عنوان مقاله:
تبیین نظریه با نگاهی بر...

با سلام، ممکن است آقای وزیر فتحی! برای خوانندگان بفرمایند، میزان تحصیلات، و رشته تحصیلی ایشان چیست؟ در چه رشته ای تخصص دارد؟ ایشان برای تشریح اوضاع جهنم ایران فرمول محور ایکس اپسیلون را پیش میکشد. چیزی که با اوضاع سیاسی جامعه ایران مغایرت دارد!
لازم بذکر است تلاقی محورهای نامبرده بر روی دایره ای که کره زمین را به دو نیمکره شمالی جنوبی بخش میکند، برای تعیین طول و عرض جغرافیائی، حجم و مکان در عالم هندسه، و در دنیای اقتصاد برای اندازه گیری افت و خیر نوسانات اقتصادی کار برد دارد، تعمیم فرمول محور ایکس اپسیلون چه ربطی به دیکتاتوری رژیم پانفارس که ایران را با کمک دول غرب برای ملل آن جهنم کرده است دارد؟ آیا میخواهد سواد خود را به رخ مردم بکشد؟ هر کسی از خود میپرسد تخصص او واقعا در چیست؟
پر واضح است که مردم و ملل ایران در جبهه مقابل رژیم قرار دارند. رژیمی که چهل سال تمام است از طرف

قدرتهای خارجی امپریالیستی و در راس آن امپریالیسم آمریکا، بر اریکه قدرت گماشته شده است. قدرتهای نامبرده نه بر فرو پاشی رژیم، بلکه از وی فرمانبرداری میطلبند! میگویند دست از سلاح هسته ای بکش! به تروریسم منطقه پایان بده! به آنها پول و سلاح ارسال نکن! از سوریه خارج شو! به مسائل داخلی عراق، یمن، لبنان، حزب الله، افغانستان و امثالهم دخالت نکن! رژیم نیز که یک رژیم دیکتاتور و نابخرد است، در منطقه گردن کلفتی میکند. دول امپریالیستی نیز میخواهند رژیم را با فشارهای اقتصادی و دیگر جوانب امر، قوشمالی دهند، تا از آنان حرف بشنود. آقای وزیر فتحی! در اول فرمایشات خود میفرماید:
"مردم ایران – که خود از سیاسی ترین و آگاه ترین مردمان جهان اند"، پایان نقل قول. اگر حرف وی را مبنا قرار دهیم، لازم است ذکر شود؛ مثلی میگوید: "هر مردمی زیبنده همان حکومت است که دارد." لازم به ذکر است مثال فوق، میزان آگاهی جامعه ایران را نشان میدهد!
از نظر چرچیل سیاست مدار اسبق انگلیس:" اگر بر مردمی رژیم دیکتاتور حاکم است، یا حکومتگران احمق اند، و یا احمقها بر مردم حکومت میکنند!" پایان نقل قول. این احمقها از آسمان نازل نشده اند، این احمقها از بتن همان جامعه ایرانیت که بزبان شیرین پارسی صحبت میکنند، بیرون آمده اند! و این براستی شعور سیاسی جامعه ایرانیت را نشان میدهد!
آقای وزیر فتحی! در پی حرفهایش بلافاصه برای اینکه روحیه انقلابی مردم را درهم بشکند، و آنها را به عقب نشینی و تضعیف روحیه در برابر رژیم جنایتکار آخوندی وا دارد، دوباره مثل گردانندگان رژیم به کلیشه معروف "سلاح ترس" روی آورده، مثل اینکه با مشتی احمق سر و کار دارد میفرماید: "تجارب وحشتناک یوگوسلاوی، افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن را پیشا روی خود دارند." یعنی اینکه ای مردم ستم دیده. تکان نخورید، مبادا مثل کشورهای تازه استقلال یافته شوروی سابق، مثل قزاقستان، ترکمنستان، قیرقیزستان، آزربایجان، گرجستان، اوکرائین، بئلاروس .. و امثالهم، خود را از چنگ رژیم قرون وسطائی رها سازید. زیرا رژیم آخوندی که هستی تان را به تارج برده، زندگیتان را بخاک و خون کشیده، سرنوشت محتوم شماست! شما زاده شده اید، تا در زیر هژمونی رژیم پانفارس و دیکتاتور اسلامی نابود شوید! و اگر تکان بخورید به سرنوشت یوگسلاوی، عراق، لیبی و افغانستان... و امثالهم دچار میشوید. عجب تئوریسینی..؟ اینهم روشنفکر جامعه فارس! البته ما انتظار بیش از این نداشتیم. لازم است بمحضر جناب ایشان برسد، حتا تز آقا رضا پهلوی، که یک تئز ارتجاعی است، و ادعای شاه شدن دارد، در پاره ای مواقع نه تنها از حرفهای ایشان خیلی مترقی است، بلکه حد اقل او میخواهد برای اهداف خود نیز که باشد کاسه کوزه های رژیم دیکتاتور را کنار زند! در صورتیکه شما وعده مرگ تدریجی را تبلیغ و ترویج میکند. به این میگند روشنفکر ناب ایرانیت!